1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

Duyurucu üye


  1. WaTCHMaN

    WaTCHMaN olduser

    Kayıt:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.524
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Antalya / Kepez

    Özel günler,haftalar ve aylarda o konuyla ilgili duyuru yapacak bi üye grubu açılsa ve sadece bu işle ilgilense
    Bkz : Atatürkün ölüm yıl dönümünde o günlerdeki videoları paylaşacak onunla detaylı araştırma yapacak veya Kurban bayramı duyurusu yapacak onla ilgili araştırma yapacak nasıl doğduğuyla ilgili felan sadece bi öneri beyenmeye bilirsiniz ama kandillerde mesela konu gecikiyo ve üyelerin tepkisi oluyo böyle bi üye olursa hem daha detaylı hemde zamanında yetişir konular
    Ayrıca Kurucu üye olarak adayım :)
     
  2. Prada

    Prada  

    Kayıt:
    31 Aralık 2007
    Mesajlar:
    7.342
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Playboy
    Şehir:
    St Etienne

    Gerek yok böyle bişeye. Çünkü biz userlarımızında işin içinde olmasını istiyoruz.

    bu yuzden dikkat ettiyseniz özel gunlerde globale çektiğimiz topicler genelde userlarımızın hazırladıkları oluyor..
     
  3. Unforgiven

    Unforgiven rank8

    Kayıt:
    13 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.506
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    +1

    konuyu ilk sen aç seninki global olur. :beer:
     
  4. WaTCHMaN

    WaTCHMaN olduser

    Kayıt:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.524
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Antalya / Kepez

    benimki globalmi olsun diyorum :lol: sadece tepki olduğunu gördüm ve böyle bişeyi düşündüm Prada ' da çok güzel bir şekilde cevapladı artık bu konuda çalışmalar yapıcam :thumbsup:
     
  5. Alexander Mahone

    Alexander Mahone rank8

    Kayıt:
    23 Haziran 2008
    Mesajlar:
    520
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Serbest
    Şehir:
    Bye Bye Türkçe

    arkadaşlar herkes rütbeli userden çok yönetici var buneya :D bırakda bazıları user olarak kalsın
     
  6. Optimus Prime

    Optimus Prime rank8

    Kayıt:
    5 Ekim 2008
    Mesajlar:
    8.385
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    160000 user var sitede 8)