1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

Döndüm..


  1. BiLqiN35

    BiLqiN35 rank8

    Kayıt:
    26 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    64
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Merhaba arkadaşlar uzun bi yolculugun arkasından gene sizlerleyim 5 aylık bir istanbul yolculugundan sagsalım geldım aranıza bunu paylasmamın sebebi içimden geldi bende bilmiyorum :) anladım ki extraloobsuz hayat premiumsuz chara benziyormuş :=) ... SİZLERİ SEVİİYORUM:...


    SaygıLarımLa exL member BiLqiN
    oLd Nick : MeGE


    PS : okan abi ben MeGe isimli üyeligimin sifresini unuttum bana bi yardımcı olabilir misin ?
     
  2. Aesify

    Aesify olduser

    Kayıt:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2.368
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Off Topic

    Hoşgeldinn

    Ps: Bence Konunun Adı Olmamış Bundan Önceki Döndüm Konusu İle Bayağı Dalga Geçilmişti

    (bknz:çok döndün)
    (bknz:extraloob üyelerinin kendini yazar sanması)
     
  3. BiLqiN35

    BiLqiN35 rank8

    Kayıt:
    26 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    64
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    tşk uyarın için sağol ama kimse umrumda degildir benim :wink1: buyuklerimi dikkate alırım kucuklerimi omzuma alırım benım kadar degerı bıle olmayanı .... bLe aLmam :) beni iyi bilirler
     
  4. Prisoners

    Prisoners olduser

    Kayıt:
    21 Ekim 2008
    Mesajlar:
    6.518
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    ARIN GIDA ALKOLLÜ İÇECEKLER - MEŞRUBAT PAZARLAMA
    Şehir:
    Bakırköy // İstanbul

    Hoşgeldin.
     
  5. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.456
    Beğenilen Mesajlar:
    362
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.

    hoşgeldin sefalar getirdin kuzum, mege üyeliğinin şifresini mail adresine tekrar isteyebilirsin otomatik gelir zati :muck:
     
  6. HnTRue

    HnTRue rank8

    Kayıt:
    4 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.885
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Cehennet

    Hosgeldin..

    Umarım alırsın eski üyeliğini.
     
  7. BiLqiN35

    BiLqiN35 rank8

    Kayıt:
    26 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    64
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    tşkler hepinize.. okan abi uyelıgımın msnı yanlış diyor :( moderatorlugum gitti gidiyor.com :(
     
  8. JawBreaker

    JawBreaker  

    Kayıt:
    29 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.803
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İST

    Gitmiştir bile o.

    Hoş geldin. :muck: :kalp:
     
  9. BiLqiN35

    BiLqiN35 rank8

    Kayıt:
    26 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    64
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    gittiyse canımız sagolsun :=) tekrar sizlerleyim yaa... :)
    Ps : JawBreaker hayırlı olsun kardeşim site asistanlıgın umarım en guzel şekilde kullanırsın..
     
  10. JawBreaker

    JawBreaker  

    Kayıt:
    29 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.803
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İST

    Teşekkürler. :muck:
     
  11. BiLqiN35

    BiLqiN35 rank8

    Kayıt:
    26 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    64
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    BİZ bizlere yakışanı yapıyoruz. buna eminim exTRaloobunda farkı bu sanırım... herkes en adil şekilde yargılanıyor..
     
  12. Avasin

    Avasin  

    Kayıt:
    12 Ocak 2009
    Mesajlar:
    6.440
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    İnşaat Mühendisi
    Şehir:
    Santa Clara/Küba

    Hoşgelmişsin ve fırtına gibi gelmişsin :mrgreen:
     
  13. BiLqiN35

    BiLqiN35 rank8

    Kayıt:
    26 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    64
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    :)) eskiler iyi tanır yeniler ibret alır :)
    Ps : Tşk..
     
  14. Zeratul

    Zeratul rank8

    Kayıt:
    30 Kasım 2008
    Mesajlar:
    5.023
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    †ualle† .

    hoşgeldin hacım ^^
     
  15. BiLqiN35

    BiLqiN35 rank8

    Kayıt:
    26 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    64
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    hb canım :) tşkkürler