1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

Dolarım kobrayı[Ankara Oyun Havası]


  1. Absence

    Absence  

    Kayıt:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    8.304
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 28 Ekim 2015
  2. ironEyE

    ironEyE rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    9.667
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    Açın kızlar arayı salıyom kobrayı varooo. :lol:
     
  3. Hopess

    Hopess rank8

    Kayıt:
    1 Mart 2009
    Mesajlar:
    231
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Hacettepe
    :coffee:
     
  4. Lenneth

    Lenneth Admin

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    20.440
    Beğenilen Mesajlar:
    13
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Tekstil
    Şehir:
    İstanbul
    Abi bu nedir yerlerdeyim yaaaa :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
     
  5. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.208
    Beğenilen Mesajlar:
    301
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.
    hobaaa bayılıyorum bu angaralı çingene pavyon karılarına harbiden takdir ediyorum oyunlarını da tam yöresel bir oyun bir fanatik angaralı arkadaşım yollardı bu videoları bende izlerdim siz asıl bunu izleyin vuruşmaları görün puahahahaa :mrgreen: :twisted:



    blonde ablaya bakın ayağında ponpon var bayıldım o hatuna awwwwwwwwwwwwwwwwsomee :P

    3.29sn :mrgreen: :twisted: :P :starving: :dance:
     
    Son düzenleme: 28 Ekim 2015
  6. foreveralone

    foreveralone rank8

    Kayıt:
    27 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.950
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    bu ankara gecelerine bayılıyorum aklımda lise bitince kesin gidicem
     
  7. DaRKWaTcH

    DaRKWaTcH rank8

    Kayıt:
    1 Aralık 2007
    Mesajlar:
    3.325
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İsTaNBuL
    Açın gızlar arayı salıyom gobrayı varoooo ^^

    tam olarak böyle diyor ^^
     
  8. Absence

    Absence  

    Kayıt:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    8.304
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    ponponlu tek olur :mrgreen:
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 28 Ekim 2015