1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

????????? Diyip Duruyo Yardım Edin Bune Ya!


  1. Pitiless

    Pitiless rank8

    Kayıt:
    8 Şubat 2009
    Mesajlar:
    643
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    AnKaRa
    Arkadaşlar normal sroya gırmeyı denedımde böle bisey hic olmuyo ama ecsroya yeni geçtim yükledim oyunu oyuna gırer gırmez charı actım hemen ????? geliyo atıyo oyundan bidaha girdim biraz duruyo yine???? gelio atıyo bıktım ya bi cözümü yokmu bunun ekran kartım güncel!
     
  2. Infinity

    Infinity rank8

    Kayıt:
    1 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.469
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    başlığı küçültünüz.
     
  3. Pitiless

    Pitiless rank8

    Kayıt:
    8 Şubat 2009
    Mesajlar:
    643
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    AnKaRa
    Küçülttüm yokmu bunu bılen kmse yaa offf
     
  4. Pitiless

    Pitiless rank8

    Kayıt:
    8 Şubat 2009
    Mesajlar:
    643
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    AnKaRa
    YA YARDIM EDEBILCEK KIMSE YOKMU CILDIRACAM ZATEN OYUNA GEÇ ALIYO:(:(
     
  5. Astalavist_a

    Astalavist_a rank8

    Kayıt:
    22 Ocak 2009
    Mesajlar:
    233
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Tuvalet
    Bu konuyu Herkez açıyor boşuna açmışsın konuyu Genelde Ekran kartının güncelle diyolar
     
  6. archer96

    archer96 rank8

    Kayıt:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.289
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kopuk
    araştır Bul site içi var
    ----------------
    Kilit plss . :coffee:
     
  7. archer96

    archer96 rank8

    Kayıt:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.289
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kopuk