1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

DDos saldırısını kim yapıyor buyrun .


  1. susuvekuku

    susuvekuku rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    29
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Arkadaslar bu isin arka planında Joymax olduğunu biliyormusunuz? Kendi sitesinde 06/10/2010 tarihinde forumda "kenook" adlı moderator "Private servers should be off" adlı konuda
    "We should ddos atack :) ." adlı yorumu yazmış bulunmakta.Ve ertesi gün konu kapatılıyor . Ben de bizzat şahidim forumdaki görevlilerden biriydim.
    Ddos saldırısı yapabilmek için müthiş hızlı bir bilgisayar gereklidir .SYN-ACK paketlerini SANİSEde! 30.000 defa yollayan bir donanım olmalı ellerinde. zombi bilgisayardan gelen paketleri alıcı yani server geri yollamak ister kabataslak anlatıcam sizin bir karakter açmanız 1 SYN-ACK paketi yolluyo ve yaklaşık 5 saniye sürer. Örnek vereyim 5 cpos munk luk dehşet güçlü bir cpu gerekli yani tek başına 34.000 $ Lık bir alet sadece işlemci diye geçer. Bunun diğer parçalarıyla birlikte yaklaşık olarak türk parasıyla 170 milyar lık bir fiyat çıkar ortaya.
    Bunu hiç bir hacker toplayıp silkroada saldırmaz . Bu işi yapan joymaxtır.
     
  2. Galliport

    Galliport rank8

    Kayıt:
    17 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.413
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    PC Donanım
    Şehir:
    Çanakkale
    Joymax private serverları ortadan kaldırmak istese böyle bir yola başvuracağını sanmam.Eline toz bile değdirmeden kapattırabilir serverları.
     
  3. Left Behind

    Left Behind olduser

    Kayıt:
    11 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    3.221
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Bursa

    katılıyorum arkadaşa telif hakları dolayısıyla istese her an kapatırır tüm privateleri.
     
  4. Warrison

    Warrison rank8

    Kayıt:
    10 Mart 2011
    Mesajlar:
    805
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
  5. t1907

    t1907 rank8

    Kayıt:
    31 Ocak 2008
    Mesajlar:
    410
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Karşı Komsunun Karşısı
    Geçen gün hotandayken Biz anonymous elite silkroad yöneticilerine sesleniyoruz tebrik ederiz dosyaları caldığınız için :)) diye bi mesaj spam oluyodu ingilizce tabi daha uzundu aslında bukadarını çevirebildim... sahtede olabilir tabi bilemem
     
  6. susuvekuku

    susuvekuku rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    29
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Arkadaslar size bir şey sölicem bu işin yorum tarafı yok .
    "Herkez aynı düşüncede olduğundan private serverların sayısı sınırlı kalıyor.
    "George Hotz iphonenun yazılımını hackliyor ve mahkemede " ben sadece program yükledim " cümlesiyle kurtuluyor.
    "Joymax hiç bir halt yiyemez. Anca kendini rezil eder .
     
  7. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.215
    Beğenilen Mesajlar:
    309
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.
    ddos için bunlar gerekli değil ki , 150 milyar falan :)) ddos zombie ordusuyla yapılır.genelde bir program yazılır , freeware olarak internete salınır.bu programı sen güzelce kullanırsın ama program alttan falanca siteye sürekli giriş yapar.aynı programı 10-100k kişi kullanırsa giriş yapılan sitenin serverıda yanıt veremeyip çöker vs vs...
     
  8. hanry006

    hanry006 rank8

    Kayıt:
    2 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.995
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgısayar Programcılıgı Üniversite 3
    Şehir:
    u bulamadım
    :nod:
     
  9. melik28

    melik28 rank8

    Kayıt:
    16 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    51
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Şehir:
    Dw kapı arkası Hunter weya tHİEF
    Güzel iyi kötü herneyse beyler sonuç olarak ne oluo elite yalanmı oldu ?
     
  10. Schweppes

    Schweppes rank8

    Kayıt:
    2 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.993
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    İzmit/Merkez
    All servers are back online. Thanks for your patience. Enjoy the gameplay.

    Hopefully working now lol.

    Bunları elite silkroad' ın forum sitesinin g.mod u yazmıştır.Fakat server hala kapalı...Ne anlama geliyor bu yaptıkları ?
     
  11. XacapzteR

    XacapzteR rank8

    Kayıt:
    6 Aralık 2008
    Mesajlar:
    0
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Elite silkroada birilerinin son vermesi lazım yoksa ne isro kalıcak nede diğer privateler çok derin mevzular bunlar beyler biz bulaşmayalım
     
  12. susuvekuku

    susuvekuku rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    29
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Sigment ler çok değişti .. Senin dediğin tarih oldu. Kolayca yakalanmak isteyen webe zombie salar bu işi tek başına yapan bilgisayarlar var. İyice araştırın ve lütfen öyle yorum yapalım.
     
  13. RecLast

    RecLast rank8

    Kayıt:
    7 Mart 2008
    Mesajlar:
    4.494
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Programmer , Web Designer
    Şehir:
    Zonguldak/Düzce
    Aynen öyle. 10 kişi zaten bu yolu kullansa serverda aşırı yüklenme oluyor önce lag sonra resetler başlıyor..
     
  14. yilmazcan95

    yilmazcan95 rank8

    Kayıt:
    12 Haziran 2010
    Mesajlar:
    37
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    serverler geldi galiba sitede fln da öle yazıo
     
  15. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.215
    Beğenilen Mesajlar:
    309
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.
    akşam akşam güldürdün beni :mrgreen: Tek bilgisayar mı kolayca yakalanacak , yoksa 1 milyon kişi mi ? Bilgin yoksa fikrinde olmasın , hadi oluyorsada üsteleme bari...

    - Kaldı ki tek bir bilgisayardan yapıldığında local ip banlanır ve duruma son verilir yani... -
     
  16. CuNDeRs

    CuNDeRs rank8

    Kayıt:
    23 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.282
    Beğenilen Mesajlar:
    7
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Herqün Arazi

    aynen kardeş sana katiliom joymax üflese kapanir alayi zaten summer6:
     
  17. dark.tr

    dark.tr rank8

    Kayıt:
    24 Nisan 2007
    Mesajlar:
    335
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Dünya
    Aynen joymax oldugunu bende biliyorum . Eğer joymax dava açsa en az 1 yıl bununla ugrasması gerekır . ama ddosla 3 aya serverın işini bitirir oyuncu kalmaz server çöker bu kadar basit.
     
  18. _Kriptex_

    _Kriptex_ Tanınıyorum

    Kayıt:
    19 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    460
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Muhasebe
    Şehir:
    Ev
    Her kafadan ayrı bir ses :coffee:
     
  19. Turkw0rm

    Turkw0rm rank8

    Kayıt:
    21 Eylül 2007
    Mesajlar:
    197
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    dostum bana 34 bin dolarlık bir işlemci söyleyebilirmisin o kadar sallamışın merak ettim açıkçası :)
     
  20. tetracojns

    tetracojns rank8

    Kayıt:
    10 Aralık 2008
    Mesajlar:
    18
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ben de bu arkadaşa katılıyorum