1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

Çok tatlı ya :))) +16 içerik :)


  1. TanerUNER

    TanerUNER  

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.438
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    İşsiz
    Şehir:
    Bursa
    Yorumu kess :mrgreen:

    @Yunus Emre Şahin
    eray kesin altına sı*mıştır :D
     
  2. Lenneth

    Lenneth Admin

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    20.440
    Beğenilen Mesajlar:
    13
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Tekstil
    Şehir:
    İstanbul
    Gece gece :P
     
  3. Addicted

    Addicted olduser

    Kayıt:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    10.418
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Homeless
    :thumbsup:
     
  4. Lenneth

    Lenneth Admin

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    20.440
    Beğenilen Mesajlar:
    13
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Tekstil
    Şehir:
    İstanbul
    Halil abi tabiki karışamam sana her konuda özgürsün fakat forumumuzda küçük çocuklarda bulunuyor.11 yaşımdayken butür şeylerle çok kez karşılaştım ve pisikoloğa gitmiştim bu yüzden. Tekrar görünce bir an fena oldum açıkcası..
     
  5. Lenneth

    Lenneth Admin

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    20.440
    Beğenilen Mesajlar:
    13
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Tekstil
    Şehir:
    İstanbul
    Şimdi daha iyi :P
     
  6. Toxicated

    Toxicated rank8

    Kayıt:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    9.443
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Point Blank TR - GM
    Şehir:
    'suz
    Bi yorum vardı görmüş ona koptum zaten adam ne yazacağını da şaşırmış. Bide bana skype 'ta bak bak ne kadar şirin dikkatli bak falan yapıyor yaa .. Bende sakince izliyorum sonunda bişey olacak heralde diye pek korkmadım öyle :P
     
  7. Extrowe

    Extrowe gamer

    Kayıt:
    17 Haziran 2010
    Mesajlar:
    4.512
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Değişken
    Ahaha yorumlara öldüm ya makara: makara:
    *gerizekalı embesil ucube
    *a.q madem eray yapıyo onla aranda hallet bize gösteriyon mal
    *igrenç gerizekalı meymeletsiz aptal bu kadar salakca bısey olamaz yanııııı.
    *vallada billada ağzına çıçıyım günümün içine ettin len
    *aklımı aldı lan ödüm patladı
     
  8. exotic

    exotic rank8

    Kayıt:
    4 Ekim 2008
    Mesajlar:
    3.603
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ÇOK İYİ YAPMIŞ 8O
     
  9. volaris

    volaris rank8

    Kayıt:
    16 Kasım 2008
    Mesajlar:
    679
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    X:-198 Y:124
    oyoy gözlere bak faltası gibi çıkmıs:D
     
  10. Chrysler

    Chrysler rank8

    Kayıt:
    29 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    3.555
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    C:\Windows\System32
    hahahaha :mrgreen: :mrgreen:
     
  11. BayPipo

    BayPipo rank8

    Kayıt:
    7 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    774
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Sporcuyum
    eray buna başka bişey yapmış :D
     
  12. frityus

    frityus playboy

    Kayıt:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.837
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Kargo genel müdürü
    Şehir:
    Bursa
    Yorum .

    Erayın Allah belasını versin
     
  13. HayLaz>>>

    HayLaz>>> olduser

    Kayıt:
    23 Eylül 2009
    Mesajlar:
    704
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Silkroad Vip Bayilik :
    Şehir:
    Her yoL PariS (:
    :mrgreen: :mrgreen:
    Yorumsuz makara: makara:
     
  14. amasya1993

    amasya1993 rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2009
    Mesajlar:
    472
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    valla öldüm gülmekten :DD

    ''a.q madem eray yapiyo onla aranda hallet bize gösteriyon mal ''
    '' vallada billada ağzina çıcıyım günümün içine ettin len ''
    koptum yorumlara ya D
     
  15. Uprising

    Uprising  

    Kayıt:
    23 Kasım 2007
    Mesajlar:
    4.068
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Extrablatt/Antalya
    :mrgreen: