Kayıt
8 Nisan 2007
Mesajlar
24
Beğeniler
0
arkadaşlar virtual pc kurdum herşey çok güzel ama ekran kartını tanımıyo :))

tanımadıgı içinde oyuna girmiyo.... :)

sanal pc lerin hepsini denedim hepsinde aynı sorun var ekran kartı olayı.

Çözebilen varsa buraya yazsın.Hiç bir programa ekran kartını tanıtamadım.

Sanal pc olayı yattı yani anlıcagınız 2 char açmak imkansız Sad(((((((((

Soft mod suz 2 char açılmıyo malesef.

PC:

core 2 duo işlemci 2.0
ati radeon 1950 pro
2 GB ram

sanal pc de sadece ekran kartını tanımıyo geri kalan herşey normal. Ama oyuna girmek için ekran kartının 3D olması lazım :)

virtual pc ekran kartını S3 Trio olarak görüyo. Dedelerimiz bilir o ekran kartını :))))))))

Arkadaşlar inanın hepsini denedim 1 günümü verdim ama malesef sorun çözülmedi.
 
Kayıt
6 Şubat 2007
Mesajlar
335.429
Beğeniler
1.579
Şehir
Taksim/IST.
Server
Flora
Takımı
Galatasaray
virtual pc ile ekran kartını tanıtamama çok enteresan ben kurduğum her zaman diliminde hiçbir sorun yaşamadım Wink
 
Kayıt
8 Nisan 2007
Mesajlar
24
Beğeniler
0
ekran kartını S3trio olarak görüyo. virtual pc 2007 kurdum ve daha ona benzeyen birsürü program ma malesef hepside ekran kartını tanımıyo
 

pfffffff

Aileden
Kayıt
13 Mart 2007
Mesajlar
5.420
Beğeniler
0
artık gerek duymuyorum nedense Confused
eskiden deli gibi 2 char açma programları ile sm ile uğraşırdım halbuki
 
A

Anonymous

Guest
ElazigLee demiş ki:
artık gerek duymuyorum nedense Confused
eskiden deli gibi 2 char açma programları ile sm ile uğraşırdım halbuki

Silkroad insanı sıkmaya başladı birçok arkadaşım artık elle kasmaz oldu oyunun sonu yakındır...
 
Yukarı Alt