1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      deep
      eos
      anafor
      trensro

Chat geldi(ExTRaLooB Chat Sayfası açıldı girin okuyun)*-*-*


  1. eL`dode

    eL`dode olduser

    Kayıt:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.424
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    35derece kuzey 82derece doğu

    Ben artık chata girmiyorum.Girsemde kimsenin bilmediği bir nickle giricem.Çünkü insanlar o kadar sıradan laşmışlar ki benim nickimi kullanıp küfür yazıyorlar.Eğer o kişi benim nickimi kullanıp küfür yazacak kadar CESUR ise gelsin yüzyüze paylaşalım kozlarımızı.(Eğer o kadar cesursan ö.m.den mesaj at!!!)
    Modlar Kilit Lütfen!!!
     
  2. Lord_Sniper

    Lord_Sniper rank8

    Kayıt:
    16 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.187
    Beğenilen Mesajlar:
    6
    Ödül Puanları:
    48
    Meslek:
    Bilgisayar Yazılım Donanım
    Şehir:
    Kemalist Arkasından İzliyorum Onun yaptıklarını ya

    direk bağlanmak için link verir misin?
     
  3. cRomWeLL

    cRomWeLL rank8

    Kayıt:
    12 Şubat 2008
    Mesajlar:
    487
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ex㉡
  4. FreeDom

    FreeDom rank8

    Kayıt:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.497
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Only FreeDom

    Arkadaşalr Belki YERİ Diil Ama Bn Chat Sayfasına Girerken Dc Yiyorum :twisted: Neden Acaba Bilen Varmı? Daha Önce 1 kEre Girip 'Hİ all'' Dedim Ondan Sora Girmedi Dha :|

    Hata Bu :?!!!
    [​IMG]
     
  5. Lord_Sniper

    Lord_Sniper rank8

    Kayıt:
    16 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.187
    Beğenilen Mesajlar:
    6
    Ödül Puanları:
    48
    Meslek:
    Bilgisayar Yazılım Donanım
    Şehir:
    Kemalist Arkasından İzliyorum Onun yaptıklarını ya

    [21] Connecting...
    [21] Logging in...
    [21] -batcave.dejatoons.net- *** Looking up your hostname...
    [21] -batcave.dejatoons.net- *** Checking ident...
    [21] -batcave.dejatoons.net- *** Couldn't resolve your hostname; using your IP address instead
    [21] -batcave.dejatoons.net- *** No ident response; username prefixed with ~
    [21] Erroneous Nickname: Illegal characters bunu diyor.ilegal içeriyormuş :evil: :twisted:
     
  6. eL`dode

    eL`dode olduser

    Kayıt:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.424
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    35derece kuzey 82derece doğu

    Modemini resetledin mi?Türk ip'si olduğu için atıyor direk.Modemini resetlemediysen resetle.
     
  7. EmmaW

    EmmaW  

    Kayıt:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    6.554
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Şeref Bey Stadı

    bende beni banladılar sandım :D
     
  8. eL`dode

    eL`dode olduser

    Kayıt:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.424
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    35derece kuzey 82derece doğu

    Sen benim yazdığım yazıyı okudunmu?Okumadıysan:
    Kod:
    İyi halt yedin.Küfür etmeyi marifetmi sanıyorsun.Of ya bu naısl bir mantıktır.Ne zaman görülmüş küfürle bir yere varıldığı.Pes ya.Chati kapattıracak kadar da yapılmaz yani.Onu geçtim sayende Türk'lerin adı hepten **ka battı.Nasıl paklanıcaz bilmiyorum.Sabahtan beri hertürlü uyarıyı yaptım ama sakalımız yokki sözümüz geçsin.Söz geçmesi içn illa rütbe sahibimi olmak gerekiyor sitede?.Neyse konuyu fazla uzattım.Bu arada kimse senin haıkkında iyi düşünmüyodur bunu bil.Ve bu konu devamlı senin aklında olacak.İçten içe seni kemirecek...
     
  9. FreeDom

    FreeDom rank8

    Kayıt:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.497
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Only FreeDom

    Resetledim Ama OLmadı Türk İP Si Olduğu İçin Nie Atıyormuş Yhaf :twisted:

    Neden Banlasınlarki Sadece 1 Kere Girdim 'hi All ' Yazıp Çıktım ve 3-4 Kişi Vardı Sadece ?!!!!!!!
     
  10. |O²|

    |O²| rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.553
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Henüz Yok
    Şehir:
    uz Türkçe

    aşşalık herif :D giriyom atıyo giriyom atıyo bişi yapmadıgım halde :P
     
  11. eL`dode

    eL`dode olduser

    Kayıt:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.424
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    35derece kuzey 82derece doğu

    Gerçekten bazı arkadaşların anlama özürleri var.Cittiyim yani.Hala küfür eiyosunuz, hala renkli yazıyorsunuz.PES yani PES.
     
  12. cRomWeLL

    cRomWeLL rank8

    Kayıt:
    12 Şubat 2008
    Mesajlar:
    487
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ex㉡

    sizi neden atiyor beni hiç atmadi atmiyorda :S
     
  13. MakmeN

    MakmeN rank8

    Kayıt:
    27 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.773
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    20dk sonra acilcak diolar ama hic sanmiorum
     
  14. eL`dode

    eL`dode olduser

    Kayıt:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.424
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    35derece kuzey 82derece doğu

    :?!!! :?!!! :?!!! :?!!! :?!!! ?!!!!!!!
     
  15. eL`dode

    eL`dode olduser

    Kayıt:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.424
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    35derece kuzey 82derece doğu

    Arkadaşlar Chat sayfasına girip Sol alt köşede "status" yazmaktadır.O sayfayı açın ve "/j EXL" yazın.İşte EXL chattesiniz.Bekliyorum...Bu arada herkes forumdaki ismini yazarsa sevinirim...

    *-*-*Kurallar*-*-*
    Küçük Yazın.Dikkat çekici olmasın.
    Küfür yok.

     
  16. eL`dode

    eL`dode olduser

    Kayıt:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.424
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    35derece kuzey 82derece doğu

    up up.Hadi arkadaşlar gelsenize chata
     
  17. LetheVaLente76

    LetheVaLente76 rank8

    Kayıt:
    21 Şubat 2008
    Mesajlar:
    849
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Valente☺V76

    Ban attılar :evil:
     
  18. Lord_Sniper

    Lord_Sniper rank8

    Kayıt:
    16 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.187
    Beğenilen Mesajlar:
    6
    Ödül Puanları:
    48
    Meslek:
    Bilgisayar Yazılım Donanım
    Şehir:
    Kemalist Arkasından İzliyorum Onun yaptıklarını ya

    Gelemiyoz.Modeme reset attım gene aynı hata alıyom :evil: :roll:
     
  19. EmmaW

    EmmaW  

    Kayıt:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    6.554
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Şeref Bey Stadı

    ben yaklaşık dün saat 18.00 dan beri chate giremiyorum :S dc veriyo
     
  20. saytan_48

    saytan_48 rank8

    Kayıt:
    8 Mart 2008
    Mesajlar:
    560
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Muhasebe-Finansman
    Şehir:
    İzmir

    bende giremiom:D bu arada oyun ne zamana açılır bi bilgi varmı elinizde.