1. Reklam


    1. joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

CCF Silk alımı?

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

  1. GoodJobJack

    GoodJobJack rank8

    Kayıt:
    26 Ekim 2008
    Mesajlar:
    175
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Burdan

    CCF ile illegal silk alımı nasıl bilen varsa bana pm(førumdan) ulaşabilirler.


    En doğru yer burası diye düşündüm buraya açtım...
     
  2. DaWixed

    DaWixed nowayout

    Kayıt:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.470
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Bunu bilen birinin sana öğreteceğini düşünmüyorum ki oldukça zahmetli bir iş olduğunu da biliyorum.
     
  3. Stephanos

    Stephanos rank8

    Kayıt:
    30 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.409
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İstanbul

    Almanya'da yaşamıyorsan unut.
     
  4. Eyvallah

    Eyvallah rank8

    Kayıt:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    230
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Bunun ne kadar yanlış birşey olduğunu biliyorsundur inş.
    Emek hırsızlığı yapacağınında farkındasınızdır inş.
     
  5. Misproject

    Misproject Buralıyım

    Kayıt:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.879
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Antalya Beach Park

    silk i yüklediği çar banlanır ztn
     
  6. windel

    windel rank8

    Kayıt:
    26 Ekim 2008
    Mesajlar:
    224
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci / ege üni. sinema televizyon
    Şehir:
    İzmir-İstanbul

    yooo.
    zaten istese de yapamaz, istemese de.. :lol:
     
  7. PayMe

    PayMe rank8

    Kayıt:
    3 Kasım 2008
    Mesajlar:
    9
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    almanyada yasiyorum :P
    3 senedir ccf isindeyim
    hayatimda ban yemedim bos bos konusmayin ltf :)
     
  8. DostDeli

    DostDeli rank8

    Kayıt:
    4 Kasım 2007
    Mesajlar:
    50
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Tekstil Ögrencisi
    Şehir:
    Isparta

    PayMe Bana da Pm Olarak Anlatırmısın Veya Emailini Yollarmısın Bende Bu İşe Artık Girmek istiyoırum da
     
  9. Apt

    Apt rank8

    Kayıt:
    26 Haziran 2008
    Mesajlar:
    805
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    CCF nedir :)
     
  10. ciko1984

    ciko1984 rank8

    Kayıt:
    20 Kasım 2007
    Mesajlar:
    414
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Elek. Elek. Miyendisi
    Şehir:
    Sparta

    Bunu yapmanın etik olmadığı gibi yapılan olduğunuzu yada yapılan adamın durumunun kötü olduğunu düşünün :( arkadaşlar bir oyun için bu kadar günah ... yazık valla
     
  11. _LeGraNd_

    _LeGraNd_ rank8

    Kayıt:
    20 Aralık 2007
    Mesajlar:
    69
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    nesi günah allah aşkına silk dedıgınız sey nımet mı de sanal ortamda para tuzagı sadece sen beleşe 100000 silk alsan nolur adamların zararına degılkı her aldıgın sılk sadece karlarına forever ccd :headbang: bıde bılsem :twisted:
     
  12. ciko1984

    ciko1984 rank8

    Kayıt:
    20 Kasım 2007
    Mesajlar:
    414
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Elek. Elek. Miyendisi
    Şehir:
    Sparta

    Tek akıllı sensin yani... o serverlar oyun maliyetleri nasıl karşılanıyor sanıyorsun.. ne adamlar var, ayrıca ccf genel bir anlamdır yani başkasının kredi kartı bilgilerinin çalınıp onunla silk almasıda olabilir sadece paypaldan chargeback değildir.
     
  13. Jaysean

    Jaysean gamer

    Kayıt:
    6 Ekim 2008
    Mesajlar:
    3.682
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Kırklareli / Üniversitesi

    CCf ne biri açıklasa :D
     
  14. vurdivurdivuruldi

    vurdivurdivuruldi rank8

    Kayıt:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    390
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    dostum ccf ile başkasının kredi kartı ile silki alıyorsun
    yani düpedüz hırsızlk
    bi gün kredi kartını boş gördüğünde nekadar üzlürsün dimi
    ccf ile silk alınca kimin kredikartını kullandıysan oda aynı okadar üzülür



    bu arada ccf: credit card fround yadacredit card fake
    ve beleş silk almaya yarar
     
  15. H@K@NCH3SS

    H@K@NCH3SS rank8

    Kayıt:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    225
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Dünya

    hmm bence de başkasının kredi kartıla alışveriş yapmak gibi...
     
  16. Kai

    Kai olduser

    Kayıt:
    4 Ekim 2008
    Mesajlar:
    4.936
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul

    aslında güzel bişi :D ama kötü günah yaw
     
  17. juandiazz

    juandiazz rank8

    Kayıt:
    14 Eylül 2008
    Mesajlar:
    9
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    adamlar kaç milyon $ götürüo biliomusunuz Joymaxdan bahsediyorum 50 100 kişi kaçak silk almış işlermiki dendiği gibi çok zahmetli bi iş her önüne gelen yapamaz....
     
  18. WalesNegras

    WalesNegras rank8

    Kayıt:
    28 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    197
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    St.Louis MO
  19. garip_avci

    garip_avci rank8

    Kayıt:
    13 Ocak 2008
    Mesajlar:
    135
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Bilgisayar Programcılığı
    Şehir:
    İzmir

    sen ccf ile silk aldığında joymax a hiçbir zararı yok zararı olan kişi kredi kartı sahibi
    joymax ın umrund bile olmaz o parasını kredi kartının sahibinden alıyo
     
  20. ViVaLDi

    ViVaLDi rank8

    Kayıt:
    29 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    910
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    110 Levele Kadar AFK
    Şehir:
    GreaTTurkS

    Dünya Bu Kadarmı Değişti Utanın Utanabilseniz bunları yapsanız biri sizlere böyle bişi yapsa bide onu düşünün kendinizi o adamın yerine koyun düşünün sonra bu işi yapın..!
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.