1. Reklam


    1. joysro
      anafor
      deep
      eos
      anafor
      trensro
      planetsro

C++ ya başlıcam yardım edin


  1. HellBoys

    HellBoys rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    742
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci valla
    Şehir:
    vallah doru söliim sürekli pc başında
    Ben c++ ya başlayıp program yazmak istiorum şuanda hiç ama hiç bişey bilmiorum 0dan örenicem nasıl örenicem araştırma yaptım ama 0dan başlamayla ilgili pek fazla şey yoktu
    0dan nasıl başlarım çok meraklıyım çabuk örenirim die düşünüorum yardım edebilirmisiniz
     
  2. eXeZ

    eXeZ rank8

    Kayıt:
    29 Eylül 2008
    Mesajlar:
    206
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    YozqaTLi
    vallaha kardes ben pek anlamam ama deyisik programlara deyisik anlatimlar var

    C++,C--,C# bunlarda program dileri birkactanesini sunayim dedim...

    birkac tane de program ismi söyleye bilirim .. link de verirdim ama ben almanyada oturdugum icin sadece almanca dil programlar bulabiliyorum kusura bakma

    birkac isim sayayim ben sana

    Microsoft Visual Basic 2008,Microsoft Visual 6,Microsoft Visual Studio
    borland delphi 2005,2006,2007

    bunlar benim bildiklerim en iyi c++ programidir

    eger diyorsan kafama taktim ögrenmek istiyorum ilk basit seylernen baslardim :D

    al buda tam süper ögrenmek icin hersey var yani dersler felan herseyi anlatiyorlar
    http://www.csystem.org/
     
  3. F34RL3SS

    F34RL3SS rank8

    Kayıt:
    27 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.597
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Niye soruyon? Dövmeye mi gelicen :S
    Visual basic den başlamani tawsiye ederim.
    Assagiya bi arkadaşımın paylaşmış oldugu konuyu koyuyorum.
    viewtopic.php?f=225&t=82917
     
  4. Redefine

    Redefine olduser

    Kayıt:
    21 Kasım 2007
    Mesajlar:
    3.040
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Delphi'den başlamanı tavsiye ederim.Eğer program yazmak istiyorsa önce ufak bilgilerden başlıyacaksın.Herşeyde olduğu gibi program yazmayada 0'dan başlıyacaksın.Daha çok bilgi öğrendikçe daha iyi işler yapmaya başlıyıcaksın.Yapmak istediğin projeyi önce kafanda hazırla sonra bir kağıda dök(tabi bu kendini geliştirdiğin zaman geçerli.) Bu konu hakkında bu bölümden faydalanabilirsin.Kolay gelsin^^
     
  5. Roland Deschain

    Roland Deschain Öğretiyorum

    Kayıt:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    674
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Gilead
    manslayer, dostum programlama konusunda hiçbirşey bilmiyorsan delphi'den başla. sonra c ve c++'a geç.

    ve eXeZ;
    dostum borland delphi 2005 2006 2007 ve visual 6 ile nasıl c++ yazıldığını söyler misin çok merak ettim valla :mrgreen:
     
  6. HellBoys

    HellBoys rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    742
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci valla
    Şehir:
    vallah doru söliim sürekli pc başında
    biraz daha yardım ederseniz sevinirim yani hiç bişey bilmiorum dil mil program nasıl yazılır falan yani ne nedir hangi kod ne işe yarar nerde yazılır gibi
     
  7. eXeZ

    eXeZ rank8

    Kayıt:
    29 Eylül 2008
    Mesajlar:
    206
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    YozqaTLi
    kardes sana link yoladim ya orda ögrenebilirsin hic girip baktin mi siteye? :D
     
  8. HellBoys

    HellBoys rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    742
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci valla
    Şehir:
    vallah doru söliim sürekli pc başında
    bi soru daha sorcam kızmayın :D bende şimdi source code ler var c++ ben onları nasıl dll le ye çeviricem ?
     
  9. eXeZ

    eXeZ rank8

    Kayıt:
    29 Eylül 2008
    Mesajlar:
    206
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    YozqaTLi

    simdik yanlis birsey söylemek istemiyorum ama tahminim yeni bir dll projesi aciyorsun sonra codlari icine atiyorsun sonra da onu dll olarak kayit ediyorsun tahminim ama tabiki 100% emin deyilim :mrgreen:
     
  10. Leader

    Leader rank8

    Kayıt:
    18 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.876
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36

    Baska Bir Sey Demek İstemis
     
  11. HellBoys

    HellBoys rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    742
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci valla
    Şehir:
    vallah doru söliim sürekli pc başında
    yok ya internetten source codeler indiriom ya onları nasıl dll yapacam
     
  12. belgther

    belgther rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    952
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    her compilerda farkli isliyor dll yapimi. kendi compilerine göre örnek DLL projesi indir, onun üstüne DLL yap. ama genel anlamda DLL yapimi, linkerda özel bir parametre vermeyle ilgili. yok ama o da olmazsa git normal exe olarak compile et, sonra da lordpe ya da baska bir PE editör ile DLL'ye dönüstür. sonucta EXE ve DLL isleyis tarzi ayni.

    hangi compileri kullaniyorsun?
     
  13. HellBoys

    HellBoys rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    742
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci valla
    Şehir:
    vallah doru söliim sürekli pc başında
    bişey anladıysam arab olayım :D yeni başlıom onları nasıl yapacam anlatırmısın kızma :mrgreen:
    hem complier ne yav bende c++ programı var microsofttan indirdim :santa:
     
  14. XER0

    XER0  

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    10.178
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    belg abi direk girmiş konuya :lol:


    geleceğin goldbotçularını yetiştirmek istiyor sanırsam :mrgreen:
     
  15. HastaInsan

    HastaInsan rank8

    Kayıt:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    7.708
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Moralini bozmak gibi olmasın ama çok ciddiye almayıp, üzerinde gece gündüz çalışmadıktan sonra kendi başına C++ öğrenmek çok zor.
     
  16. HellBoys

    HellBoys rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    742
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci valla
    Şehir:
    vallah doru söliim sürekli pc başında
    Ben bırakayım bu işleri :mrgreen:
     
  17. bydubi

    bydubi rank8

    Kayıt:
    10 Ekim 2008
    Mesajlar:
    80
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    qbasic yada pascal biliosan basit bi dildir
     
  18. Contes

    Contes rank8

    Kayıt:
    7 Eylül 2008
    Mesajlar:
    222
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0