1. Reklam


    1. joysro
      asur
      serenity
      redsea
      blacksro
      plag
      alaaddin
      erix

Buz Otel


  1. Nerissa

    Nerissa rank8

    Kayıt:
    29 Eylül 2008
    Mesajlar:
    696
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    - Resim Silinmiş.

    - Resim Silinmiş.

    - Resim Silinmiş.

    - Resim Silinmiş.

    - Resim Silinmiş.

    - Resim Silinmiş.

    - Resim Silinmiş.

    - Resim Silinmiş.

    Evet arkadaşlar buzdan bir otel değişik bir mimari.Brrrrrrrrr :mrgreen:
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.109
    Beğenilen Mesajlar:
    259
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.
    1 gece kal zatüre ol çık
     
  3. Nerissa

    Nerissa rank8

    Kayıt:
    29 Eylül 2008
    Mesajlar:
    696
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    :mrgreen: Herhalde o şartlara göre elektirikli battaniye falan ayarlamışlardır :mrgreen:
     
  4. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.109
    Beğenilen Mesajlar:
    259
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.
    Onu geç küresel ısınıyoruz diyorlar bunların hali ne olacak acaba

    Ordaki bar geyikleride güzel olur aslında

    buzlu bira istersin barmen buzu duvardan koparıp alıyor falan :o 8O
     
  5. Black Rain

    Black Rain rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    10.380
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Kamyon Şöförü
    Şehir:
    Bursa / Gemlik
  6. belgther

    belgther rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    952
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    baris manco zamaninda tanitiyordu burayi, güzel bir yer.
     
  7. Crown

    Crown olduser

    Kayıt:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    2.733
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ankara
    Hava zaten buz gibi birde bunları görünce bi üşüme geldi bana :D
     
  8. StarkDrache

    StarkDrache Bilgiliyim

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.958
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kuzey Yarım Küre
    Sırf Kıllıgına Yanımda Bir Çuval Tuzla Gidicem :P
     
  9. XER0

    XER0  

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    10.178
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    puhahaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
     
  10. Kanya

    Kanya rank8

    Kayıt:
    16 Şubat 2008
    Mesajlar:
    715
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    her sezon yıkılıp yeniden yapılmakta.
     
  11. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.109
    Beğenilen Mesajlar:
    259
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.
    daha önce görmüştüm de şunu anlamıyorum seks o sogukta nasıl yapılacak donarız yahu :D
     
  12. eXeZ

    eXeZ rank8

    Kayıt:
    29 Eylül 2008
    Mesajlar:
    206
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    YozqaTLi
    :mrgreen:

    acayipsin... neler düsünüyon :lol:

    ne diyim aslinda 100% haklisin !!! :)
     
  13. NighTwaLkeR

    NighTwaLkeR rank8

    Kayıt:
    2 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.966
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Go To HeLL!
    zannımca eskımoların taktıgı uygulamıslar hanı buz yapıların ıcı dısarıdan daha sıcaktır ya bır de zaten sexı yaparken ısınıyorsun havaya ne hacet :wink1: :mrgreen:
     
  14. Nerissa

    Nerissa rank8

    Kayıt:
    29 Eylül 2008
    Mesajlar:
    696
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    :mrgreen: :mrgreen: