1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

BUNLAR nedir bir bilgisi olan bizi aydınlata bilirmi???????


  1. saturnus

    saturnus rank8

    Kayıt:
    13 Kasım 2009
    Mesajlar:
    159
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilişim Teknolojileri web tasarım
    Şehir:
    Yersiz Yurtsuz xDé
    - Resim Silinmiş.
    Bilgisi olan yazsın lütfen...
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. takerisks

    takerisks rank8

    Kayıt:
    24 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    1.188
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    woowwww bnde merak ettim şimdi bilen varmı :?:
     
  3. saturnus

    saturnus rank8

    Kayıt:
    13 Kasım 2009
    Mesajlar:
    159
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilişim Teknolojileri web tasarım
    Şehir:
    Yersiz Yurtsuz xDé
    Yokmu bilen bunlar nedir hay bulmaz olaydım bu resmi işime dert oldu yahu :D
     
  4. sarkolata

    sarkolata zaa xD

    Kayıt:
    15 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    8.631
    Beğenilen Mesajlar:
    82
    Ödül Puanları:
    58
    Meslek:
    İt Kopuk
    Şehir:
    Istanbul City
    Guild logoları..
     
  5. saturnus

    saturnus rank8

    Kayıt:
    13 Kasım 2009
    Mesajlar:
    159
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilişim Teknolojileri web tasarım
    Şehir:
    Yersiz Yurtsuz xDé
    :D:D buna guild logosu diyen kardeşim benim :D:D çok büyük yanlış içindeymişsin yeni gelecek silahlarla alakalı bişeymiş videoda izleyince anladık ancak ^^
     
  6. emc

    emc rank8

    Kayıt:
    20 Ocak 2008
    Mesajlar:
    425
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ne videosu ? Ne silahı ?
    link var mı ?
     
  7. Rochas

    Rochas olduser

    Kayıt:
    20 Nisan 2010
    Mesajlar:
    14.247
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Caspian
    ksro galiba bu :P ne olduğu bilinmez :lol:
     
  8. saturnus

    saturnus rank8

    Kayıt:
    13 Kasım 2009
    Mesajlar:
    159
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilişim Teknolojileri web tasarım
    Şehir:
    Yersiz Yurtsuz xDé
    Ne ksro su yahu 11 d a b grade silahlarla alakalı bişeymiş forumu takip etmiyomusunuz dicem ama mod. sunuz bide makara: global konuların içinde yeni gelecek slahların video sunu izlerseniz anlarsınız cool2:
     
  9. compassionate

    compassionate rank8

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    331
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    tasarımcı
    yeni gelecek olan silahları npcden almamız için gereken özellikler. her biri ayrı bir taştan çıkıyor. çok fazla bilgim yok ama arkadaşlarında dediği gibi bunları tamamladıktan sonra npcden 11dg a silahını alabiliyoruz.
     
  10. sarkolata

    sarkolata zaa xD

    Kayıt:
    15 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    8.631
    Beğenilen Mesajlar:
    82
    Ödül Puanları:
    58
    Meslek:
    İt Kopuk
    Şehir:
    Istanbul City
    ksro bu korece harfleri ayırt edemeyen kardeşim benim :headbang:
     
  11. saturnus

    saturnus rank8

    Kayıt:
    13 Kasım 2009
    Mesajlar:
    159
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilişim Teknolojileri web tasarım
    Şehir:
    Yersiz Yurtsuz xDé
    Ya tmm Ksrodan bi görüntü ama isro update ile gelecek yeni gelecek silahların novalarını almak için kitap tamamlama filan deniliyor sanırım o olay işte bu videoda da aynı kare görünüyor.Neyse bekleyip görecez artık :popcorn:
     
  12. Afgan

    Afgan olduser

    Kayıt:
    11 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    930
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Mobb Deep
    :rolleyes1:
     
  13. Lemus

    Lemus  

    Kayıt:
    18 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.500
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Camiden Sola Dön,İtfaiyenin Karşısı
    Kardeşim Ordaki Yazılar Türkçeyse Ben Korece Konuşuyorum.
    --Benim Tahminim Bence Bu Tarot Kart dır Şansını Felan Belirliyordur. :confused1:
     
  14. o0SiRiSs

    o0SiRiSs rank8

    Kayıt:
    17 Ocak 2010
    Mesajlar:
    101
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Metalurji Mühendis
    Şehir:
    Tersane
    Kayıp dünya ile ilgili bunlar, tümünü toplayınca sox item vs. veriyor sanırsam
     
  15. kralyoh

    kralyoh rank8

    Kayıt:
    8 Nisan 2009
    Mesajlar:
    191
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    eed dostum a b silahları almadan önce böle bi ekran gelio extraloob yayınladgı videoda görmştm :)
     
  16. +Dejavu+

    +Dejavu+ Bilgiliyim

    Kayıt:
    6 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.203
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Forgotten Worldde sanırım yaratıktan düşen bir itemi gelip bu pencerede tıklayarak deniyonuz item falan veriyo :D