1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

bugun basımdan gecen olay!!:)


  1. gRaNdFlaSh

    gRaNdFlaSh rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    367
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrencı
    Şehir:
    SkipTpMyLou

    su son 1 ayda baya bı sacmlayıp yaklasık 1mılayara yakın para harcadım annemın kartından Wink herneyse bana kart cıkarmamakta ınatlasmalarına cozumu bulmustum kullanıp hesabına para yatırıodm tum borcunuda kapatmıstım..derken kartın suresu bıtmıs 6 eylulde bıtmıstı zaten bugunde bı baktım annemın cuzdanına aboo 2009a degıstırlmıs hemen paypala yenıden uye oldum(eskısıne kabul etmedı anlamadım onuda) herneyse kullanabılmek ıcın 1dolar falan cekıolar ya hanı onu cekmısler 10 dkka gecmedı annem geldı eve bankadan cagırıolar dedı kartı hacklemısler dedı zuahhaha ıcımden ben nasıl guluorm cahıller bunu anlayamamıslar bıde banka ısletmecısı olcaklar herneyse sımdı annem kartı kapattırdı yenı akrtı beklıo bende anneme soleyıp gulcegım gunu beklıorm (bıraz gecsınde) zuahhah :mrgreen: ama ılk yusuf attım azcık!!! burdan iddaa yada tesekkur etmek ıstıyorum hayatımı zengınlestırıo walla extraokk extrabeer nese hadı kalın saglıcakla..
     
  2. gRaNdFlaSh

    gRaNdFlaSh rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    367
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrencı
    Şehir:
    SkipTpMyLou

    nazar degdı dırek Evil or Very Mad sıvasspor-kasımpasa macına 1.0 onynadım aksımpasa 4-0 yenıo ohannes yanı Evil or Very Mad
     
  3. Akuji

    Akuji rank8

    Kayıt:
    8 Nisan 2007
    Mesajlar:
    412
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  4. Piglet

    Piglet rank8

    Kayıt:
    17 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    190
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    anlamadım ne diyorsun kardeş. :mrgreen: :mrgreen:
     
  5. gRaNdFlaSh

    gRaNdFlaSh rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    367
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrencı
    Şehir:
    SkipTpMyLou

    ohaa :mrgreen: nese gul bosver o yeter :lolmuch:
     
  6. burakk

    burakk rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    366
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    SiNoP
  7. Jigsaw

    Jigsaw Aileden

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.657
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Istanbul

    PayPal değil MoneyBookers 1$ çekmiyor mu? Bu arada 1000 kişiden 1$ çekseler düşünsenize rakamı..
     
  8. renklibere

    renklibere rank8

    Kayıt:
    20 Mart 2007
    Mesajlar:
    406
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    cnc oporatörü
    Şehir:
    panama


    hangi bin kişi jigsaw sadece sroda paypaldan alış veriş yapan 20 bin kişi vardır ki bu sadece sro için dunya paypal kullanıcısı kaç milyon kişi vardır rakamlara bakarmısın altivi diye site var biliyosundur adamlar teklif başına para alıyolar ve ole para kazanıyorlar
     
  9. Jigsaw

    Jigsaw Aileden

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.657
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Istanbul

    Bi rakam attım 20k da değil 100 bin kişi vardır. eBay falan onları düşünürsek bi temiz bi milyon insan kullanıyodur.
     
  10. gRaNdFlaSh

    gRaNdFlaSh rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    367
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrencı
    Şehir:
    SkipTpMyLou

    bizdemı acsak napsak :lolmuch:
     
  11. muratko193

    muratko193 Öğretiyorum

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    687
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Secret ;)

    Banka Yoneticileri Forumu Geziyo Olabilir Dikkatli Ol Wink
     
  12. _MaXFeaR_

    _MaXFeaR_ rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    33
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Serbest Meslek :P
    Şehir:
    Near at the xxx

    Uzuhauuauaauaah koptum
     
  13. SonSAHNE

    SonSAHNE Bilgiliyim

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.934
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    aRaF

    rapidshare üyeliğide paypal dan herşey paypal oluo. köşe oluo bu adamlar xD