1. Reklam


    1. joysro
      asur
      serenity
      redsea
      blacksro
      plag
      alaaddin
      erix

Buda benm Kasa Soğutma Yöntemim :)


  1. badLuck

    badLuck rank8

    Kayıt:
    6 Nisan 2007
    Mesajlar:
    106
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Biraz önce bi başlık gördüm laptop soğutmadan son nokta diye baktım adam buz koymuş laptopun üstüne :)) dedim benim kasada da böle bişey var hemen ekliim resmi diye :))

    Resme dikkat ederseniz kasanın üstünde ıslak havlu var :)) işlemcinin oldugu tarafta :) bunun sayesinde müthiş bi rahatlama oldu 2 satte bi ıslatıp koyuyom tabi iyice sıkıyom içine damlamasın diye :D


    Bir diğer ayrıntı ise kasanın ışığının önünde kağıt bantlı :santa: çünkü gece Benim char kasarken gözüme ışık vuruyo uyuyamıyorum :) ondan böle bişe yaptıum

    - Resim Silinmiş.
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. By_DaDaS

    By_DaDaS rank8

    Kayıt:
    8 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.022
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Sana Bi KORUM.
    Isık Yanmamasını İstiyosan Ac İçini Cek Fişini ^^ Bendede 2 Tane Mavi Isık Var Ev Aydınlanıyor Nerdeyse :D
     
  3. badLuck

    badLuck rank8

    Kayıt:
    6 Nisan 2007
    Mesajlar:
    106
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Haklısın aslında ama çok tatlı benim ışık bozasım gelmiyor :) misafir gelnce odaya artistik oluyor karanlıklta :) kız mız gelio arada :P otantirik bi hava oluşuyor

    bu arada ıslak havlu yöntemini herkeze öneririm süper perfrmans alıyom kasamdan ve helikopter gibi ses çıkmıyor artık fanlardan :)
     
  4. LeqenDTeXaS

    LeqenDTeXaS rank8

    Kayıt:
    30 Ocak 2008
    Mesajlar:
    387
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Şehir:
    Nilüfer/Bursa
    klavyen bnm klavyeden :D bnde bi deniyim süpermiş
     
  5. Misproject

    Misproject Buralıyım

    Kayıt:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.879
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Antalya Beach Park
    Bnm klavyede böyle:D
    İşe yarayabilir denemek lazım
     
  6. fener1907

    fener1907 rank8

    Kayıt:
    24 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    369
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Senin yöntemde iyiymiş =)
     
  7. Inception

    Inception rank8

    Kayıt:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    8.249
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ışık neysede benim kasa cok ses çıkartıyo yaw .Gece bi kaç defa yakalandım sro oynarken :P
     
  8. ManlY

    ManlY rank8

    Kayıt:
    16 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    395
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yöntem güzelmiş :) Benim kasa ısınmıyo,ses te belli olmuyo ama acayip ışık çıkartıyo önlü arkalı odayı aydınlatıyo geceleri :)
     
  9. frhtyksl

    frhtyksl rank8

    Kayıt:
    30 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    519
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Hatay \ Merkez
    Güzel yöntem:)
     
  10. FoundeR

    FoundeR rank8

    Kayıt:
    21 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.949
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    hehe güzel olmuş :D
     
  11. WosT

    WosT rank8

    Kayıt:
    28 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.763
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    'umumu kaybettim bulan 155'i arasın :D
    Denemek Lazım Güzel:D
     
  12. chipshajen

    chipshajen olduser

    Kayıt:
    2 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3.208
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  13. PquLex'B

    PquLex'B rank8

    Kayıt:
    13 Aralık 2008
    Mesajlar:
    717
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    bilgisayar koltugu^^