1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

bu yasak bir yöntemle silk alma


  1. erimpower

    erimpower rank8

    Kayıt:
    1 Şubat 2009
    Mesajlar:
    66
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar bu yasak bi yöntemle silk alma nasıl oluyor yani şu metal drakonu ezik bi charda giyip bakmak istiormda bu ccf miydi nydi arkadaşlar ltfn anlatırmısınız.
     
  2. Extrowe

    Extrowe gamer

    Kayıt:
    17 Haziran 2010
    Mesajlar:
    4.512
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Değişken
    Kolay birşey olsa zaten herkes yapar basit birşey değil sandığın kadar yapabilen birilerini bulman zor anlatıcak birini bulman imkansızdır :P
     
  3. erimpower

    erimpower rank8

    Kayıt:
    1 Şubat 2009
    Mesajlar:
    66
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    peki çok ypan varmı çnk yeni serverlede millet boş global atıyo ezik charlarla
     
  4. Comatose

    Comatose rank8

    Kayıt:
    23 Aralık 2010
    Mesajlar:
    58
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    öyle birşey olduğunu sanmıyorum ^^
     
  5. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.218
    Beğenilen Mesajlar:
    304
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.
    CCF olayı var ama zor bir işlem.
     
  6. blade408

    blade408 olduser

    Kayıt:
    19 Aralık 2007
    Mesajlar:
    576
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Saturnde LibLibi yapıyordu bunu 1 sene ağzından laf alamadım ama 500 silk aldım :D
     
  7. GNR

    GNR rank8

    Kayıt:
    27 Aralık 2008
    Mesajlar:
    770
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    St. Petersburg / Russia
    onler servere başlayıp 2 dk da dusman olan türkler :)
     
  8. RiqueLme

    RiqueLme Bilgiliyim

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.821
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Attacking right midfielder
    öhö öhö

    www . dikmen . org/konu-disi-genel/85415-bilisim-suclari-ccf-sanal-korsanlik-ve-cezalari.html

    Özet Geç Pi lisciler
    h.g harun abi buyur yatagın burası