1. Reklam


    1. joysro
      asur
      serenity
      redsea
      blacksro
      plag
      alaaddin
      erix

Bu Terlikleri Giyersiniz mi?


  1. mert5100

    mert5100 rank8

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.054
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Balıkesir/Bandırma :)
  2. black_gold

    black_gold rank8

    Kayıt:
    15 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    362
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    TüCcCaR
    Şehir:
    okuldan uzak heryerde
    ben giyerim
     
  3. ReAcTiVe

    ReAcTiVe rank8

    Kayıt:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    2.262
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Lise
    resimleri bi kontrol et... extraokk
     
  4. AmiP

    AmiP olduser

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.487
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Bakırköy Ataköy High School
    bencede bi etsen iyi olur gözükmüyo ...
     
  5. mert5100

    mert5100 rank8

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.054
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Balıkesir/Bandırma :)
    Yok abi valla gözüküyo...
     
  6. ReAcTiVe

    ReAcTiVe rank8

    Kayıt:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    2.262
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Lise
    çarpılcan şimdi... :mrgreen: (gözükmüyo)
     
  7. EvilRage

    EvilRage rank8

    Kayıt:
    19 Aralık 2007
    Mesajlar:
    98
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    evet arkadasım koydugun resim gozukmuyor kahvekeyfi
     
  8. Jigsaw

    Jigsaw Aileden

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.657
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Istanbul
    Korkunç yahu ve kedi beslediğimden dolayı asla riske alamam ayaklarımı parçalar vallahi. :mrgreen:
     
  9. TascH

    TascH rank8

    Kayıt:
    8 Nisan 2007
    Mesajlar:
    270
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yaw nersi korkunç resim yokki
     
  10. AmiP

    AmiP olduser

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.487
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Bakırköy Ataköy High School
    arkadaşım bu konuya 1 ay önce girmiştim o zamanda resimler gözükmüyordu şimdide gözükmüyor :mrgreen:
     
  11. Jigsaw

    Jigsaw Aileden

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.657
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Istanbul
    [​IMG]

    İşte resim bu beyler. Wink
     
  12. HAKANO

    HAKANO rank8

    Kayıt:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    817
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lıse son ogrencı
    Şehir:
    sılkroad-hotan
    resim görünüyo ve iğrenç terlikler :mrgreen:
     
  13. DaHope

    DaHope Öğretiyorum

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    675
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    üniversite öğrencisi
    Şehir:
    istanbul-ümraniye-sarıgazi
    şekil yaw markası ney onların :mrgreen:
     
  14. DexteR_

    DexteR_ rank8

    Kayıt:
    19 Aralık 2007
    Mesajlar:
    497
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    iğrenççç ıyyyyyyyyyyyy
     
  15. bannedddd

    bannedddd Buralıyım

    Kayıt:
    11 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.435
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    BasligaKoptumSoylemedenGecemeyecegim.com :mrgreen:
     
  16. DeadSpirit

    DeadSpirit rank8

    Kayıt:
    3 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    668
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Antalya
    ben giyerimde giymesine annem fare var diye ayağıma basar ... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
     
  17. zebani2059

    zebani2059 rank8

    Kayıt:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    478
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    büyüyünce doktor olucam ben :D şimdilik bişey olam
    Şehir:
    Pasific'e geri döndüm sürünüyomm :(
    aynen benimki de süpürge bıçak elinde ne varsa artık fırlatır bi terkil için sakatlanmaya değmez walla :mrgreen:
     
  18. belirsizzzzz

    belirsizzzzz Aileden

    Kayıt:
    21 Aralık 2007
    Mesajlar:
    7.584
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    CeyRRANNCI
    Şehir:
    Tokyo /Y.t
    ıyyy çok tiksinç bir hayvan Surprised
     
  19. mert5100

    mert5100 rank8

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.054
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Balıkesir/Bandırma :)
    Sınıfta böyle konuşa konuşa millet artık;
    Hocam bni kaldırırsınızmı? :mrgreen: