1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

Bu Server DB Bot İçin MediaPk2 Ye Vip ACC


  1. manyetik52

    manyetik52 rank8

    Kayıt:
    28 Haziran 2009
    Mesajlar:
    144
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar server listde new yazmayan server için media pk2 import yapılmış verene Sunworld Vipp Acc hediye..
     
  2. sarkolata

    sarkolata zaa xD

    Kayıt:
    15 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    8.627
    Beğenilen Mesajlar:
    80
    Ödül Puanları:
    58
    Meslek:
    İt Kopuk
    Şehir:
    Istanbul City
    Ya bak bana da 10pmdir saçma bişey soruyorsun . Hangi serverın istiyorsan onun ipsini yazacaksın. Zor ne var bunda?????
     
  3. manyetik52

    manyetik52 rank8

    Kayıt:
    28 Haziran 2009
    Mesajlar:
    144
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yazıyorum Zaten Olmuyor .. Videoya Çekeyim İstersen Hea Sana Yalan Borcum mu Var
     
  4. sarkolata

    sarkolata zaa xD

    Kayıt:
    15 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    8.627
    Beğenilen Mesajlar:
    80
    Ödül Puanları:
    58
    Meslek:
    İt Kopuk
    Şehir:
    Istanbul City
    Sen yeni açılandamı oynamak istiyorsun eski açılandamı?
     
  5. manyetik52

    manyetik52 rank8

    Kayıt:
    28 Haziran 2009
    Mesajlar:
    144
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  6. manyetik52

    manyetik52 rank8

    Kayıt:
    28 Haziran 2009
    Mesajlar:
    144
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ben Ne dediysen yaptım fakat olmuyor. Sürekli Eskiyi açıyor proxyye 50defa yazdım baştan kurdum farklı pk2ler denedim hep aynı yer hep aynı şey. Bana yeni açılan laızm eskiyi açıyor
     
  7. manyetik52

    manyetik52 rank8

    Kayıt:
    28 Haziran 2009
    Mesajlar:
    144
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Senin Pk2yi İndirdim Açtım Loaderi Yazım Proxyye Sonra Db Bot Loader lada Loadersızda Denedim Eski Açılıyor.
     
  8. ChallangeEveryThing

    ChallangeEveryThing rank8

    Kayıt:
    12 Mart 2009
    Mesajlar:
    477
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    26
    Şehir:
    Giderken sağda // Gelirken solda
    Sna ZSZC (New) in IP sini istiyorsan IP : 67.205.76.42 buyur
    SrProxy e bunu yazacaksın ...
     
  9. yelloha

    yelloha rank8

    Kayıt:
    28 Haziran 2007
    Mesajlar:
    425
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    AYNEN BENDEDE oyle.WATER YAZİYOM FİRE BAGLANİYOR.FİRE İPSİNİ YAZİOM YİNE FİRE.hiç bi türlü water'a girmiyor.
     
  10. crazyxapox

    crazyxapox rank8

    Kayıt:
    12 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    38
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    72.55.143.209 fire yani new
     
  11. burak1234567

    burak1234567 rank8

    Kayıt:
    30 Aralık 2009
    Mesajlar:
    5
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaslar Lütfen bana Yardım edin Bn Water İp sini Yazıyorum Proxy ye [ 67.205.76.42] Fire Bağlanıyor Ben water bağlanmak istiyorum nasıl yapabilirim
     
  12. byzeka

    byzeka rank8

    Kayıt:
    28 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    18
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Bende de başladı o sorun sebebini bilen var mı ? Windows 7 den olabilir mi ?
     
  13. burak-084

    burak-084 rank8

    Kayıt:
    16 Eylül 2009
    Mesajlar:
    3
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    evet arkadaşlar iki ip de de fire bağlanıyor
     
  14. Arin

    Arin rank8

    Kayıt:
    15 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ee bi cevap atsaydınız. Aynı sorun bendede oluyo şimdi önceden olmuyodu .s