1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

Bu Kadar Çok Tgyi bir Arada gören yoksa CLİCK TO HERE


  1. kaydircan

    kaydircan rank8

    Kayıt:
    26 Ocak 2009
    Mesajlar:
    14
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. Absence

    Absence  

    Kayıt:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    8.304
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36

    Başlığı küçültürmüsün lütfen
     
  3. kaydircan

    kaydircan rank8

    Kayıt:
    26 Ocak 2009
    Mesajlar:
    14
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1

    nasıl yani ne küçüLtmesi ya
     
  4. _AnTiPaTicK_

    _AnTiPaTicK_ rank8

    Kayıt:
    2 Şubat 2009
    Mesajlar:
    717
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ögrenci
    Şehir:
    İzmir/Bornova

    ya bu ecsro harbiden de çok zevkliymiş bende geçmeyi düşünoyrum baksana biz 1 tane bulamızo adamlar tomarla buluyor dimi arkedeşler ^^
     
  5. PolgaraWahrenheit

    PolgaraWahrenheit rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.082
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üni

    BU KADAR TGYİ BİR ARADA GÖREN WARMI
    Bu başlığı ilk mesajında değiştir butonuna basarak küçük harflerle yaz
     
  6. kaydircan

    kaydircan rank8

    Kayıt:
    26 Ocak 2009
    Mesajlar:
    14
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1

    niye ki.böyLe şey mi oLur ben büyük yazarım bakan bakar. sen küçük yazarsın (örneğin):bir konuyu anLatırsın.ben hiç bi forumda böyLe şey görmedim. öteki vidyoLarımıda konuyu kiLitLemişsin.başLık büyük diye.

    ama forumun kuraLLarın byLe bişey warsa tmm küçüLtürüm.np
     
  7. Quensis

    Quensis olduser

    Kayıt:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    7.427
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    In Dem Kampus

    Kurallarda var olmasa kafamıza göre size küçült demeyiz diyemeyiz zaten...
     
  8. PolgaraWahrenheit

    PolgaraWahrenheit rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.082
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üni

    Forum kurallarını oku o zaman. 5 dk içinde başlık küçülsün lütfen.
     
  9. Absence

    Absence  

    Kayıt:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    8.304
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36

    İnternette büyük harflerle yazmak bağırma anlamına gelir forum kurallarına göre buyuk harfle konu açmak yada post yazmak yasaktır okumadınız galiba
     
  10. kaydircan

    kaydircan rank8

    Kayıt:
    26 Ocak 2009
    Mesajlar:
    14
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1

    peki benim avatarımın aLtına ben onLine iken niye haLA offLine yazıyo
     
  11. Absence

    Absence  

    Kayıt:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    8.304
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36

    viewtopic.php?f=321&t=109045
     
  12. XReturnS

    XReturnS rank8

    Kayıt:
    16 Haziran 2008
    Mesajlar:
    24
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Garson
    Şehir:
    Bartın

    ona ne zmn oldu lan bu :D
     
  13. Tequilla

    Tequilla Bilgiliyim

    Kayıt:
    14 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.788
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    un Ne Oldugu Beni İlgilendirmez.-.-`

    OFF Süperdi Ama Giremedm Çarda Ortak Wardı Oda Salak Bulamadı:D
     
  14. __ScorPioN__

    __ScorPioN__ rank8

    Kayıt:
    9 Kasım 2008
    Mesajlar:
    188
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    upps 2 uruda benden o aksam :D 1453
     
  15. thedark

    thedark rank8

    Kayıt:
    20 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    433
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Private Silkroad

    1 zombide hayatımı kararttı xD hesabı :D