1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

Bot aldık ama ID bugta sanırım


  1. Marlboro

    Marlboro rank8

    Kayıt:
    23 Aralık 2008
    Mesajlar:
    72
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaslar 2 gun once aldım hıc kulanamadım şöyle bi hata veriyo

    ne yapmak lazım bilen varmı ?

    - Resim Silinmiş.
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. HeartLess*X

    HeartLess*X olduser

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.239
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Karşıyakam:)
    Benim botun süresi bittiğinde bu hatayı veriyordu bir yanlışlık olmuş olmalı yeni aldıysan 8)
     
  3. Braunx

    Braunx nowayout

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    967
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Antalya
    botun suresi bitmis diyo shiva ya mail gonderirsen sorunu halledicektir.
     
  4. Marlboro

    Marlboro rank8

    Kayıt:
    23 Aralık 2008
    Mesajlar:
    72
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    gram kullanmadım :S
    alla alla okan hocayada yolladım ama bakalım

    ne yazıcam shiva ya :D bilmiyomda İngilizce XD
     
  5. exalubur

    exalubur rank8

    Kayıt:
    16 Aralık 2008
    Mesajlar:
    11
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar yardımcı olurlar fazla uzamaz mutlaka 1 hata olmuştur cözülür kolay gele....
     
  6. Marlboro

    Marlboro rank8

    Kayıt:
    23 Aralık 2008
    Mesajlar:
    72
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Evet işallah bakalım bekliyorum bende Post laım okan hocaya ama hata işallah cevap gerlir tezz zamanda :D
     
  7. exalubur

    exalubur rank8

    Kayıt:
    16 Aralık 2008
    Mesajlar:
    11
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    cok meşguller heralde, ama çözülür
     
  8. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.210
    Beğenilen Mesajlar:
    301
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.
    geldim güzelim bir kişiye dha almıştık aynen bu hatayı verdi denediğinde bugta kalmış diyoruz sana pm atıyorum yazacaklarını söylüyorum ^^
     
  9. rephles

    rephles rank8

    Kayıt:
    16 Aralık 2008
    Mesajlar:
    347
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    üniversite ögreencisi
    Şehir:
    emsalsiz
    hızır acil gibi her yere yetişiyorsun biras geç yetisiyosun ama olsun hızır acilde geç yetisiyor saten ... :lol:
     
  10. Marlboro

    Marlboro rank8

    Kayıt:
    23 Aralık 2008
    Mesajlar:
    72
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Teşşekürler aynısını yazdım yolladım :D
    ne zaman olurki acaba D
     
  11. Marlboro

    Marlboro rank8

    Kayıt:
    23 Aralık 2008
    Mesajlar:
    72
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    HATA DEVAM EDİYOR EXTRALOOB HOCAM DEDİGİNİZ ŞEKİLDE PM ATTIM FAKAT 1.5 GÜNDÜR Bİ CEVAP GELMEDİ BOTU ALISIMIN 4. GÜNÜ HALA KULLANAMIYORUM Bİ YARDIMCI OLURMUSUNUZ !!!!!
     
  12. llk3r

    llk3r rank8

    Kayıt:
    14 Aralık 2008
    Mesajlar:
    2
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Kötü olmuş ya :S 4 gündür de bekliyosun valla ben olsam cıldırırım. Sen para ver kullanama.. inş. bi an önce ilgilenirler.. Mesgul olabilirler belki.. Paran güme gitmesinde yeterki gecte olsa bi cözüme kavuştursunlar :)
     
  13. Marlboro

    Marlboro rank8

    Kayıt:
    23 Aralık 2008
    Mesajlar:
    72
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    DAHA cevap verende yok :( MALESEF
     
  14. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.210
    Beğenilen Mesajlar:
    301
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.
    durumun kötü walla 1 kişiyle daha başımıza gelmişti ama onu shiva açmıştı :S
     
  15. Marlboro

    Marlboro rank8

    Kayıt:
    23 Aralık 2008
    Mesajlar:
    72
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bunu açmıcak sanırım ne yapcaz bilmiyom 4 gündur onlara mesaj atıyom cevap dahi yok
    sanırım bizim iş yattı..
    olmıcak gibi geliyo buda iyi ders oldu bana :S

    hadi kolay gelsin sanırım seninde yapacak bişiy yok şansıma sokam...............


    olay parada değilde koca bot cave denılen sitenin böle bişi yapması 1 m dahı olsa kazık yemek zoruna gidiyo insanın 5 ci gün oldu hala bot cave yetkilisi hıc daha msj dahı yok

    neyse uzatmaya gerek te yok sanırım ...
     
  16. llk3r

    llk3r rank8

    Kayıt:
    14 Aralık 2008
    Mesajlar:
    2
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    la sen hala botunu alamadınmı.. Sanırım sana su ısmarlıyıcam ben iç belki ii gelir :)
     
  17. Marlboro

    Marlboro rank8

    Kayıt:
    23 Aralık 2008
    Mesajlar:
    72
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yok daha kullanamak nasip olmadı ...
    6. gün ben ümidi kestim
     
  18. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.210
    Beğenilen Mesajlar:
    301
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.
    adamlar offline galiba bende pm attım mail attım cevap vermediler sen bir de forumda yazarmısın güzelim !
     
  19. Marlboro

    Marlboro rank8

    Kayıt:
    23 Aralık 2008
    Mesajlar:
    72
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yolladım okan hocam
    link http://www.bot-cave.net/main/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=2

    ilgilenmiyorlar ben e mailda attım fakat işte cevap bile gelmedi
    auoto bı msj geldi
    İng sanırım ordada Öüğ gibi ifadeleri şifrenizde kullanmayınız diye fakat zaten şifre ID yada baska bişi de böle bi ifade yok dedim acaba vrmı diye şifre değiştirdim gene aynı şey

    about sbot kısmında ı have a problem (maccihangir) adında attım .