1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

Bir İtemden Bir Tane Daha Basmak


  1. XipeHocter

    XipeHocter rank8

    Kayıt:
    4 Kasım 2007
    Mesajlar:
    283
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Silkroad
    Şehir:
    KadiKöy AciL-_-
    Arkadaşlar BiR İtemden BirTane Daha Basmayı Bilen Varmı Öyle Bişi Duydum Bilen Varsa Anlatırmı Acaba ? extrabeer
     
  2. HastaInsan

    HastaInsan rank8

    Kayıt:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    7.708
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    sallamışlar.
    öyle birşey yok...
     
  3. CaPkiNN

    CaPkiNN rank8

    Kayıt:
    6 Eylül 2007
    Mesajlar:
    509
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    jangan önü KaTLiaM
    arkadaş senı keklemişler
     
  4. XipeHocter

    XipeHocter rank8

    Kayıt:
    4 Kasım 2007
    Mesajlar:
    283
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Silkroad
    Şehir:
    KadiKöy AciL-_-
    :)) Dövcem Onu Yarın :)) Bide Yemin Edio :lolmuch:
     
  5. MakmeN

    MakmeN rank8

    Kayıt:
    27 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.773
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    wer bana ben sana 5 tane yapim ayni itemden ama sadece sos som sosun lar oluo simdiiden soliim :lol:
     
  6. tunamert

    tunamert rank8

    Kayıt:
    20 Eylül 2007
    Mesajlar:
    8
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ÖLE BİŞEY VAR AMA STAR MOON VE SUN DA OLUYORR :lol:
     
  7. XipeHocter

    XipeHocter rank8

    Kayıt:
    4 Kasım 2007
    Mesajlar:
    283
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Silkroad
    Şehir:
    KadiKöy AciL-_-
    Nasıl Oluyor Anlatırmısın ?
     
  8. CaPkiNN

    CaPkiNN rank8

    Kayıt:
    6 Eylül 2007
    Mesajlar:
    509
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    jangan önü KaTLiaM
    sadece soslarda oluyor diyorlar ama nasıl olduklarını onlarda bilmiyor:D
     
  9. HosenberG

    HosenberG olduser

    Kayıt:
    17 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.253
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    pöff dalga gecmeyin bi ara böle bisey vardı sehir dısında stall acılınca itemi kopyalanıyodu ama artık kaltı die biliyorum.
    Kopyalanan item kullanılamıyor!!!!
     
  10. CaPkiNN

    CaPkiNN rank8

    Kayıt:
    6 Eylül 2007
    Mesajlar:
    509
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    jangan önü KaTLiaM
    MElik yardım edermisin bana avatar konusunda avatarın süper ??
     
  11. mehmet125

    mehmet125 rank8

    Kayıt:
    28 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    693
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Böyle bişey yok ama şöyle bişey var.Önce item auto parti atarlar.Sonra en köşeye çeker seni ve itemi yere atıp çekmeni ister.Çakal ya itemi yerden alınca direk ona.Türkler yapınca küfür ediyosun yine gidiyolar.Ama yabancılar aşmış küfür müfür hiç dinlemiyo bazen oyundan çıkmak zorunda bile kalabiliyosun :lol:
     
  12. EnDZoNe

    EnDZoNe  

    Kayıt:
    11 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.686
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    (_;_)ingen
    knight mı sandım bunu Idea
     
  13. Cynosure

    Cynosure rank8

    Kayıt:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    2.329
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    :mrgreen: :mrgreen:
     
  14. HAKAN0

    HAKAN0 rank8

    Kayıt:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    821
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul / Kartal
    arkadaşlar item kopyalana bilseydi oyunun bir tadı kalırmıydı onu bir yana bırak herkezin elinde +11 sunlar olurdu ve soslar 500k ya filen giderdi akıl var mantık var.Adamda 100 tane sos var onların satılmasınımı bekliyecek koyar 500k ya 2 sn satılır
     
  15. Nebula

    Nebula olduser

    Kayıt:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    2.536
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Hamburg
    Dün gece noob un biri elindekini ver kopyaliyim sanada banada para olsun satarız demez mi. :mrgreen: Dedim sen adresini ver seni bulim bi çakayım kopyalan :lolmuch:
     
  16. sivasli558

    sivasli558 rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    22
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar dediği işlem gerçekten var eğer inanmayan var sa aege serverinda " XxX_HERO_XxX " nick li kişi benim arkadaşım yapıyor inanmayanlar ordan görebilir bir programla yapılıyor 450 mb program...
     
  17. dj_shark

    dj_shark rank8

    Kayıt:
    31 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    484
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Maden muhendisi...