1. Reklam


    1. joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

Beyler Virüsmü(maus kendi kendine oynuyor) RESİMLi VİRÜS BUL


  1. BearGrylls

    BearGrylls olduser

    Kayıt:
    28 Eylül 2007
    Mesajlar:
    647
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    UZ Adam akıllı bir oyun oynamayak
    Beyler ya şimdi ben pcyi açtım googleye açtım msnyle birlikte sonra
    baktım maus kendi kendine oynuo ve
    googlenin arama bölgesine ben bişe yazmadan kendi kendine bişeler yazıo bu virüsmüdür ?
     
  2. AngeLicMoon

    AngeLicMoon rank8

    Kayıt:
    12 Ocak 2010
    Mesajlar:
    2.430
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    'suz
    evet aynen öyle 1-2 ay önce facede arkadaşımla konusuyodum yukarda resim vardı facede ona bakarken arkadasıma ana avrat dz yazılar yazıyodu sılmemle faceyı kapattıgım bır oldu sonra not defterı acıp kımsın lan sen dedım once almanca bırsey yazdı sonra sana ne lan yazdı not defterıne dırek format attım bende
     
  3. BearGrylls

    BearGrylls olduser

    Kayıt:
    28 Eylül 2007
    Mesajlar:
    647
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    UZ Adam akıllı bir oyun oynamayak
    ya ama şimdi tekrarlamıyor
     
  4. Galliport

    Galliport rank8

    Kayıt:
    17 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.413
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    PC Donanım
    Şehir:
    Çanakkale
    spyware denen birşey.Anti-Spyware programı indirin.
     
  5. BearGrylls

    BearGrylls olduser

    Kayıt:
    28 Eylül 2007
    Mesajlar:
    647
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    UZ Adam akıllı bir oyun oynamayak
    hangi programı önerirsin ben indirdim arovax diye bi program iyi midir yeni çıkmış diyorlar ?
     
  6. Galliport

    Galliport rank8

    Kayıt:
    17 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.413
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    PC Donanım
    Şehir:
    Çanakkale
    Malwarebytes diye bir program kullanıyorum gayet iyi.
     
  7. BearGrylls

    BearGrylls olduser

    Kayıt:
    28 Eylül 2007
    Mesajlar:
    647
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    UZ Adam akıllı bir oyun oynamayak
    avorax taradı w32.amca diye bi virüs buldu :s
     
  8. Buura

    Buura rank8

    Kayıt:
    13 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.081
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Kaspersky internet security 2011 yükle tarat.
     
  9. BearGrylls

    BearGrylls olduser

    Kayıt:
    28 Eylül 2007
    Mesajlar:
    647
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    UZ Adam akıllı bir oyun oynamayak
    ya Kaspersky yi yükleyince nod32 yi kaldırmam gerekmiyor mu ?
     
  10. Galliport

    Galliport rank8

    Kayıt:
    17 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.413
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    PC Donanım
    Şehir:
    Çanakkale
    ondan yapar internetten birşey indirdiğin zaman açmadan önce mutlaka tarat. :thumbsup:
     
  11. Nina Ricci

    Nina Ricci exlmanager

    Kayıt:
    19 Ekim 2009
    Mesajlar:
    10.293
    Beğenilen Mesajlar:
    30
    Ödül Puanları:
    48
    amcalara gelmişsin :mrgreen:
     
  12. BearGrylls

    BearGrylls olduser

    Kayıt:
    28 Eylül 2007
    Mesajlar:
    647
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    UZ Adam akıllı bir oyun oynamayak
    okey bi 18 tane daha virüs buldu ve system 32 den bir kaçtane dll dosyası sildi pc ye zarar vermez dimi aslında ben nod32 yle her hafta taratırım ama görmüyor yardımlarıni için teşekkürler
     
  13. BearGrylls

    BearGrylls olduser

    Kayıt:
    28 Eylül 2007
    Mesajlar:
    647
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    UZ Adam akıllı bir oyun oynamayak
    he hacı ya hangi g.t ne yapacaksa iiki çara girmedim adam alırdı şifreyi :D
     
  14. EliteTurk

    EliteTurk Aileden

    Kayıt:
    26 Ekim 2008
    Mesajlar:
    9.663
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Turist Rehberi
    Şehir:
    Antalya Beach
    Koptum yaaa makara:

    Ps: Formatla hacım formatla. :santa:
     
  15. Buura

    Buura rank8

    Kayıt:
    13 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.081
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Hehe nod32den bir cacık olmaz durum ortada sen kaldır o nod32yi dediğim şeyi yükle.
     
  16. BearGrylls

    BearGrylls olduser

    Kayıt:
    28 Eylül 2007
    Mesajlar:
    647
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    UZ Adam akıllı bir oyun oynamayak
    ya Kaspersky de çok donduromuş pc yi :s
     
  17. Buura

    Buura rank8

    Kayıt:
    13 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.081
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Valla virüslü bir pc istiyorsan sen bilirsin :D
     
  18. Galliport

    Galliport rank8

    Kayıt:
    17 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.413
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    PC Donanım
    Şehir:
    Çanakkale
    bende 2 yıl nod32 kullandım açıkçası pek faydası yok bazı virüsleri görmüyor artık Avast kullanıyorum.
     
  19. BearGrylls

    BearGrylls olduser

    Kayıt:
    28 Eylül 2007
    Mesajlar:
    647
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    UZ Adam akıllı bir oyun oynamayak
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  20. BearGrylls

    BearGrylls olduser

    Kayıt:
    28 Eylül 2007
    Mesajlar:
    647
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    UZ Adam akıllı bir oyun oynamayak
    sildim ama gitmedi nasıl silebilirim 1. ve 2. virüsü