1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

Beyler Holybot hakkında Lütfen Bakarmısınız !!


  1. alihanokul53

    alihanokul53 rank8

    Kayıt:
    16 Kasım 2008
    Mesajlar:
    9
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Beyler holy Bot kullanıyorum 1-2 saat önce calısıyordu simdi çalışmıyo ama yan charım war ona girince onda çalışıyo neden oldugunu yazarsanız cok sevinirim kardeşlerim ..

    Resim deki gibi oyundayım ama Form1 yazıyo orda charın ismi yazıyodu

    [​IMG]
     
  2. Fire050

    Fire050 rank8

    Kayıt:
    26 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    23
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    aYNEN HELP WEE