1. Reklam


    1. joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

Beyler Botla Girer Girmez Dc Veriyo !! Yardım !!


  1. Lagroad

    Lagroad rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.275
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36

    Yaw Tam giriyorum Dc Veriyo 1 dk Bile Beklemiyo Bi yardım Ederseniz Sevinirim
     
  2. Lagroad

    Lagroad rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.275
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
  3. |O²|

    |O²| rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.553
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Henüz Yok
    Şehir:
    uz Türkçe

    herkeze veriyor.
     
  4. Lagroad

    Lagroad rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.275
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36

    ya bana girer girmez her zmn o yüzden bot kullanamıyorum guilddekiler fıstık gibi kasıyoo
     
  5. Lagroad

    Lagroad rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.275
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36

    up !! botsuzda yiyotum artık
     
  6. eL`dode

    eL`dode olduser

    Kayıt:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.424
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    35derece kuzey 82derece doğu

    ben giriyom adamın canı dolmadan ekrana dc geliyo.çin malı kullanmıcam artık Razz arkadaşım akşamı bekle bence.akşam dediğimde saat 9-10 dan sonra Crying or Very sad Crying or Very sad şahsen ben öle yapıcam
     
  7. Lagroad

    Lagroad rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.275
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36

    ok bende öle yapayım o zmn
     
  8. UNR3AL

    UNR3AL rank8

    Kayıt:
    24 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    442
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Trader =)
    Şehir:
    DW Cave

    mediapacher ı acıp defaulta tıklatıp save diyin Rolling Eyes
     
  9. eL`dode

    eL`dode olduser

    Kayıt:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.424
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    35derece kuzey 82derece doğu

    media patcher.revbotla mı karıştırdın Question Question Question
     
  10. SansarSalvo

    SansarSalvo Öğretiyorum

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    567
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Öğrenci xD
    Şehir:
    Antalya..!!!

    bu server made in china kardeşim extraokk

    bizde dc yiyorz botla da botsuz da ard arda 5 kez oyuna girer girmez dc yedigimde oLdu 10 saat dc yemeden kaLdıgımda headbang2ft9
     
  11. AlperFB

    AlperFB rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    189
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    arkadaşlar girerken bir bakın kaç ms gecikme var sonra konuşun 400ms ile fln aşagı yukarı lagsız oynanıyo az önce baktım 900 ms flndı bende hiç girmedim bile :lolmuch:
     
  12. Mertisss

    Mertisss rank8

    Kayıt:
    31 Ocak 2008
    Mesajlar:
    15
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    bendede aynı sey bunun bı programı falan yokmudur nası az dc yeriz?
     
  13. SansarSalvo

    SansarSalvo Öğretiyorum

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    567
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Öğrenci xD
    Şehir:
    Antalya..!!!

    bizden kaynakLanmıyo oyundan kaynakLanıyo dc sorunu oyun yöneticiLerinin çözmesi Lazım bizim yapabiLecegimiz bişi yok