1. Reklam


    1. joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

BeyLer BoT Ofline MI Yane Çalışmıyomu


  1. SHaDo0W

    SHaDo0W rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    71
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    KoCaeLi/İzMiT

    arkadaşlar bu sabah pc yi açtım girdim sro ya bi baktım auto tranıng gelmiyo donuk buton sonraa botumun bittiğini sandım bakamaya kalktım login olmuyo... bu nedendir yane herkezdemi yoksa bendemi
     
  2. GooD_D3wiL

    GooD_D3wiL rank8

    Kayıt:
    21 Eylül 2007
    Mesajlar:
    865
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Şurada burada güçlü adımlarla dolaşmaktansa doğru

    aynı sorun bendede var sabah kastım botla 3 saat sonra baktım auto training yanmıyor bot durmus bakalım kredimi bitti diye bakayım dedim login olmuyor cevap bekliyorum ne yapabilirim ????
     
  3. Erroneous

    Erroneous rank8

    Kayıt:
    28 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.184
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    SilkroadMax

    to backup serveri işaretleyin bndede var aynı sorun
     
  4. V.I.P

    V.I.P Buralıyım

    Kayıt:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.563
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    FB

    sürümünüz ne 610 srürümü çıktı onla deneyin bi
     
  5. TurkLider

    TurkLider rank8

    Kayıt:
    25 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    351
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Halen Öğrençii
    Şehir:
    DünYa Bnm...


    +1966 Bende Bu Yöntem iLe bota kuruom charı :mrgreen:
     
  6. TitusPullo

    TitusPullo rank8

    Kayıt:
    31 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    10.998
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Memlekete döndü -.-

    gscihan açıklama yaptı. Genel bir sorun varmış!
     
  7. mr_gevezee

    mr_gevezee rank8

    Kayıt:
    8 Aralık 2007
    Mesajlar:
    101
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Arkadaşlar oyuna botla girinci General ekranında Connect to Backup Server'ı işaretleyin düzeliyor...