1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

Beyler Bi Baksanıza..!


  1. ThePaiN

    ThePaiN rank8

    Kayıt:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    78
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    s.a arkadaşlar...bu ecsro için no dc programı varya onu kullandığınız zaman bot çalışmıyo
    onsuzda oyuna girilmiyor... eğer sizde botu çalıştıran bi no dc programı gibi bişi varsa buraya upload ederseni sevinirim :wink1:
     
  2. archer96

    archer96 rank8

    Kayıt:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.289
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kopuk

    öle bi program olduğunu sanmıorm :wink1:
     
  3. CaN_KsK

    CaN_KsK rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4.797
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Mod.
    Şehir:
    Akçay

    Suan Sanırsam Öyle Bir Program Bulunmamakta
    Cıkarsa
    Sitemizde Mevcut Olur