1. Reklam


    1. joysro
      asur
      serenity
      redsea
      blacksro
      plag
      alaaddin
      erix

Beyler bi bakarmısınız


  1. Lagroad

    Lagroad rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.275
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    ya arakdarşlar şifremi değiştiremiyorum.e mail felan Id felan doğru oyunada giriyorum ama niye şifreyi değiştiremiyorum değiştiği yeride biliyorum siteden yanlış diyo tekrar deneyin diyo Sad
     
  2. Torquel

    Torquel olduser

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.801
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Maraton Üst
    Aramaya yaz sifre degisme gelir bi link
     
  3. Torquel

    Torquel olduser

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.801
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Maraton Üst
  4. Lagroad

    Lagroad rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.275
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    çok saol ama bi sorun daha var oraya logine basınca server connet diye bi yazı çıkıyo detective
     
  5. Torquel

    Torquel olduser

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.801
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Maraton Üst

    Dostum valla biliom.onu yazan arka sor