1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

Beyler , Battery System Nasıl Doluyor?


  1. wolFzn

    wolFzn rank8

    Kayıt:
    17 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    151
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Sence Neredeyim Coccum?? :D
    Başlıktaki soruya cevap arıyorum : Bu battery nasıl dolacak??? eekd1
     
  2. DeepdarK

    DeepdarK olduser

    Kayıt:
    24 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.568
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Edirne
    Her gün silkroad standart saatine göre 00:00 da fulleniyor 8 saat sarı 4 saat kırmızı oluyor yani günde 12 saat
    ama bi ayrıntı var saat tam 00:00 da oyunda olmaman gerekiyor.. GMT+2 Türkiye saatine göre saat 17:00 a denk geliyor 16:55 de çıkıp 17:05 de girersen temiz olur..
    Bir ayrıntı veriyim 5 de girip 18 saat oyunda kalırsan arada dc falan yesen farketmiyo ama 18 saat online olman gerekiyo totalde 18 saat den sonra tekrar fulleniyo şarj 17:00 a kadar kasabilirsin sarıda sonra tekrar 16:55 de çıkıp 17:05 de girer kasarsın yani günde 12+6 saat kasabilirsin :)