1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

+ Basmak Hakkında


  1. firari-firari

    firari-firari rank8

    Kayıt:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    0
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  2. Erdener

    Erdener rank8

    Kayıt:
    6 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    739
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    .....

    bencede :mrgreen:
     
  3. Ray_jovan

    Ray_jovan rank8

    Kayıt:
    26 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    716
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Muhasebeci

    zannetmiyorum ve de katıkmıyorum :mrgreen:
     
  4. _titan_

    _titan_ rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    404
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Mühendis

    aynen katılmıyorum extraokk
     
  5. Quattro

    Quattro olduser

    Kayıt:
    25 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    6.933
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Mühendis
    Şehir:
    UnderGround

    Arkadaslar üstüste basmaktansa itemi bekleterek ama tabiki oyun icinde kulanarak basma daha cok ise yarıyor mesela :
    +0 bi itemi üst üste +3 yapmak silkroadın en kör yerine girsen bilene sanstır. Her item kolaylıkla +2 olur bir gün kulanıdıktan sonra nerde olursan istersen townda +3 denersen kesimlikle yanmayacaktır. +3 itemin var +4 yapmak icin bir kaç gün kullan ondan sonra dene bak itemin +4, item +4 olunca hemen +5 deneme 1 hafta bekle mesala, hee +4 item hemen +5 deneyinece olabilir ama alibaba gibi sansın olması lazım. detective
     
  6. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.453
    Beğenilen Mesajlar:
    361
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.
    Son düzenleme: 13 Şubat 2017
  7. Morwena

    Morwena Buralıyım

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.356
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  8. HeLL_SpY

    HeLL_SpY rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.526
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Web Master~Coder~Desing
    Şehir:
    €xTRaßooß

    aynen :lol: detective
     
  9. gokhan2413

    gokhan2413 rank8

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    329
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    + basma da lag gercekten onemli cogu zaman patlıyor lag olunca hele bı de Hotan da basmaya çalısırsan
    dinlendirme de işe yarıyo gibi bi kere de ard arda +5 denemek saçma
    bide denedim olmadı diyenler illa olcak diye bişey yok sonuçta şans işi +4 zaten oluyo silah +5 de şansına artık
    bizim guildde adam +9 bastı suan 72+9 spearı var
     
  10. Jigsaw

    Jigsaw Aileden

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.657
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Istanbul

    Dock 'ta Güney Doğu (Kıble) 'ye dönerek her şeyi basabilirsiniz.
     
  11. AsK_MiLiTaNi

    AsK_MiLiTaNi rank8

    Kayıt:
    22 Nisan 2007
    Mesajlar:
    156
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Yawaga ne dıon silahı soğutup moğutup silah +4 oldu an +5 kondurcan.ki mayası soğuyup mozulmasın. asıl bu gun bıtane 72+5 glavie yaptım sılah crit 9 phy%47 di ama master stone basınca.phy % bummm oldu 0 10 tane phy stone yapıp bastım hep aynı sekıl kaldı biri bana bunu acıklaya bılırmı lutfen.
     
  12. Zardock

    Zardock nowayout

    Kayıt:
    17 Şubat 2007
    Mesajlar:
    2.065
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    with Jenna

    + basmak 1. olarak şans işidir 2. olarak ıtemın basıretıne baglıdır ben full +5 set yaptım bı sapkayı +5 yapmak için butun sete harcadıgım elıxırın kat kat fazlasını harcadım yapabılecegın sadece buyuk dusunmek öff ya yıne patladı dıyıp bırakmamak yenıden denemek bol bol steady basmak imkanın varsa ımmortal baski sılah element olmasın extraokk
     
  13. Ray_jovan

    Ray_jovan rank8

    Kayıt:
    26 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    716
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Muhasebeci



    Extraloob Luck tablet ile +5 basmayı daha kolay bir hale getiriyor.Ama Luck tabletin fiyatı 8-10 mil arası bunu herkez alamıyor.Luck basmadan +5'e basmanın bir yolunu bulmak lazım. Ben sahsen 1 kac ol buldum işe yarıyor. Ama her zaman deil (en azından basamaktan daha iyidir :lol: )
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  14. gokhan2413

    gokhan2413 rank8

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    329
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0


    ardarda +5 denediginde tutmasi dusuk bekletmek lazim ama yine de sans isi +3 kalkanima ardarda bastim +5 oldu sword a bekleterek bastim o da +5 oldu lucky falan kullanmadan
     
  15. Quattro

    Quattro olduser

    Kayıt:
    25 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    6.933
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Mühendis
    Şehir:
    UnderGround

    İtemi bekletmek şart ama kullanarak bekleteceksin..
     
  16. Ottoman

    Ottoman rank8

    Kayıt:
    15 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    106
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    bekletmekle felan alakası yok silah veya giysi hic farketmez +3 ard arda hic beklemeden basman lazım ama +3den sora o dakika icinde +4 denersen %99.9 yanıyor emin olun ama +3 cabuk deneyin anında basılır =)
     
  17. V.I.P

    V.I.P Buralıyım

    Kayıt:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.563
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    FB

    Ben şahsen böyle taktiklere inanırım ve enteresan gelir +5 ve üstü olsun yeter bana extraokk
     
  18. firari-firari

    firari-firari rank8

    Kayıt:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    0
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0




    hehehehee extraokk
     
  19. firari-firari

    firari-firari rank8

    Kayıt:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    0
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0


    NİYET EDECEKMİYİZZZ ÜSTADIMM
     
  20. firari-firari

    firari-firari rank8

    Kayıt:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    0
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017