1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      deep
      eos
      anafor
      trensro

Ayarları kaydetmiyorr


  1. orqundogi

    orqundogi rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    454
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    bot yaptığım hiç bir ayarı kaydetmiyo oyuna çıkıp girdiğimde ayarla bozulmuş halde duruyoo :x
    çözümü yokmuu
    bide bot ölünce şehre dönmüyo
    bazen kafası eserse dönüyo botu kaç kere silip yükledim olmuyo
     
  2. orqundogi

    orqundogi rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    454
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    bitek filter ayarları kayıtlı kalıyo
    o da bazen
     
  3. SonSAHNE

    SonSAHNE Bilgiliyim

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.934
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    aRaF

    save bot account a bi işaret koyarsan ayarlarla uğraşmazsın :wink1: