+1Jigsaw demiş ki:1000~2000 bir attackta 2000`e yakın vurmayı sağlar. Parry rationun zıttıdır.
Attack Hızı ile alakası yok...fukifurki demiş ki:hayır atak rating damageyi artırmaz tamamen atak hızıdır benim bildiğim kadarıyla
Jigsaw demiş ki:1000~2000 bir attackta 2000`e yakın vurmayı sağlar. Parry rationun zıttıdır.
mcoktay16 demiş ki:Senin atack ratinginle karşı tarafın pary ratiosu kapışıo.Senin attack ratingin yüksekse örneğin damagen 1800-2200 ise 2200 e yaklaşık vurursun hep.Ama adamın parry si senin attack ratinginden yüksekse 1800 e yaklaşık vurursun.
Hayır hızla bir alakası yok, kelime olarak evet var. Daha yüksek olunca daha seri olması gerekir. Fakat oyunda öyle değil, oyuna ilk başladığımda ben de senin gibi düşünüyordum.EnDZoNe_ demiş ki:hızla alakalı oldugunu düşünüyorum bende ... veya öncelik hızda .. cunki ingilizce anlamları arasında Rate = hız sürat gibi manalrıda var .. Ayrıca 1 e 1 denemelerimde damage e cok fazla katkısı olmadıgını hatta hiç katkısı olmadııgnı ama hıza çok katkısı oldugunu gördüm ..%83 attack silahım var scroll falan basarsam bow un skilleini dahi keseviliyorum blade skillerim ile wizart tarzı bi attack rate in oluyor .. nuker ler e ks yapar duruma getirir attack ratein yuksek ise ...
evet katılıyorum jigsaw öyke olsaydı her skilin vurma süresinde değişiklik olurdu v bunu pvp rahatça görebilirdik.Jigsaw demiş ki:Hayır hızla bir alakası yok, kelime olarak evet var. Daha yüksek olunca daha seri olması gerekir. Fakat oyunda öyle değil, oyuna ilk başladığımda ben de senin gibi düşünüyordum.EnDZoNe_ demiş ki:hızla alakalı oldugunu düşünüyorum bende ... veya öncelik hızda .. cunki ingilizce anlamları arasında Rate = hız sürat gibi manalrıda var .. Ayrıca 1 e 1 denemelerimde damage e cok fazla katkısı olmadıgını hatta hiç katkısı olmadııgnı ama hıza çok katkısı oldugunu gördüm ..%83 attack silahım var scroll falan basarsam bow un skilleini dahi keseviliyorum blade skillerim ile wizart tarzı bi attack rate in oluyor .. nuker ler e ks yapar duruma getirir attack ratein yuksek ise ...
Jigsaw demiş ki:Hayır hızla bir alakası yok, kelime olarak evet var. Daha yüksek olunca daha seri olması gerekir. Fakat oyunda öyle değil, oyuna ilk başladığımda ben de senin gibi düşünüyordum.EnDZoNe_ demiş ki:hızla alakalı oldugunu düşünüyorum bende ... veya öncelik hızda .. cunki ingilizce anlamları arasında Rate = hız sürat gibi manalrıda var .. Ayrıca 1 e 1 denemelerimde damage e cok fazla katkısı olmadıgını hatta hiç katkısı olmadııgnı ama hıza çok katkısı oldugunu gördüm ..%83 attack silahım var scroll falan basarsam bow un skilleini dahi keseviliyorum blade skillerim ile wizart tarzı bi attack rate in oluyor .. nuker ler e ks yapar duruma getirir attack ratein yuksek ise ...
cyber_chaos demiş ki:Atack Rating-Hit rationu arttırır.Bu da damagelerinin max a yaklaşmasını sağlar.
Jigsaw demiş ki:1000~2000 bir attackta 2000`e yakın vurmayı sağlar. Parry rationun zıttıdır.
belgther demiş ki:damage arttirmaktan ziyade var olan damage'dan maksimuma yakin vurmani sagliyor. bu yüzden de bow charlari iyi kullanildigi zaman hayvan gibi oluyorlar.
_HaNNiBaL_ demiş ki:Dagameni Attırıyo
alıntı yaptığım tüm arkadaşlar parry rationun zıttı dığyorsunuz hit ratio parry rationun zıttıdır isterseniz dediklerimi bi deneyinJigsaw demiş ki:Hayır hızla bir alakası yok, kelime olarak evet var. Daha yüksek olunca daha seri olması gerekir. Fakat oyunda öyle değil, oyuna ilk başladığımda ben de senin gibi düşünüyordum.EnDZoNe_ demiş ki:hızla alakalı oldugunu düşünüyorum bende ... veya öncelik hızda .. cunki ingilizce anlamları arasında Rate = hız sürat gibi manalrıda var .. Ayrıca 1 e 1 denemelerimde damage e cok fazla katkısı olmadıgını hatta hiç katkısı olmadııgnı ama hıza çok katkısı oldugunu gördüm ..%83 attack silahım var scroll falan basarsam bow un skilleini dahi keseviliyorum blade skillerim ile wizart tarzı bi attack rate in oluyor .. nuker ler e ks yapar duruma getirir attack ratein yuksek ise ...