1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

Arkadaşlar Yine Noluo Bi Çalışıo Bi Undergoing Verio>>>


  1. BNINJA

    BNINJA rank8

    Kayıt:
    3 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    57
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar noluyor ya.Bi çalışıo bi undergoing veriyo.Bu bizim halimiz ne olcak çok merak ediyorum server resse ii ama..^^
     
  2. anndriy

    anndriy rank8

    Kayıt:
    21 Aralık 2007
    Mesajlar:
    198
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    benimkinde under ispection yazıyor ilk defa böle bişey gördüm
    hep disconnet undergoing check fln yazıyodu
     
  3. Lord_Sniper

    Lord_Sniper rank8

    Kayıt:
    16 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.178
    Beğenilen Mesajlar:
    6
    Ödül Puanları:
    48
    Meslek:
    Bilgisayar Yazılım Donanım
    Şehir:
    Kemalist Arkasından İzliyorum Onun yaptıklarını ya
    konu niye açıyorsun :@@. açılmış var zaten dvm etsene