1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

arkadaşlar paralı bot aldım 5dakka kasıyor sonra auto-t. sön


  1. RoBoCoP

    RoBoCoP rank8

    Kayıt:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    686
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    lütfen yardım pls
     
  2. RoBoCoP

    RoBoCoP rank8

    Kayıt:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    686
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    cvp pls
     
  3. Romeo_

    Romeo_ rank8

    Kayıt:
    27 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.687
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci...
    Şehir:
    '';_;''

    O bazen Bendede Oluyordu ID_PW_ sılıp tEkrar Yaz Gelıyo
     
  4. RoBoCoP

    RoBoCoP rank8

    Kayıt:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    686
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    oyundan çıkıp girince oluyo anca birader ya :lol:
     
  5. zebani2059

    zebani2059 rank8

    Kayıt:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    478
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    büyüyünce doktor olucam ben :D şimdilik bişey olam
    Şehir:
    Pasific'e geri döndüm sürünüyomm :(

    sro loadır filan varsa sro klasöründe o da yapmış olabilr bende genelde ondan oluyor
     
  6. RoBoCoP

    RoBoCoP rank8

    Kayıt:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    686
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    hacım ben multiclientle giriyom mesela bugün sorun çıkmadı ama dün çıktı napabilirim tam olarak
     
  7. ciko1984

    ciko1984 rank8

    Kayıt:
    20 Kasım 2007
    Mesajlar:
    414
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Elek. Elek. Miyendisi
    Şehir:
    Sparta

    arkadaşım multi client gireceksen önce parmak kapalıyken stall karakterini gireceksin sonra parmagı acıp multiyle gireceksin(parmakla değil) o zaman sorun olmaz Cool
     
  8. RoBoCoP

    RoBoCoP rank8

    Kayıt:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    686
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    tamam çiko kardeş saol
     
  9. RoBoCoP

    RoBoCoP rank8

    Kayıt:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    686
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    ciko ama ben birini stal birini bot yapıcam nasıl yapıcam tam anlamadım ya parmakla girmiceksem neyle giricem peki
     
  10. RoBoCoP

    RoBoCoP rank8

    Kayıt:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    686
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    ciko cvp pls
     
  11. ciko1984

    ciko1984 rank8

    Kayıt:
    20 Kasım 2007
    Mesajlar:
    414
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Elek. Elek. Miyendisi
    Şehir:
    Sparta

    yatmıştım kusura bakma :lol: önce stall olanı parmaksız gireceksin, daha sonra parmagı acıp multi client programıyla gireceksin (dikkat parmakla girmeyeceksin sadece parmağı açıp multi client programıyla gireceksin hallolur Wink
     
  12. kayar

    kayar rank8

    Kayıt:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    187
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    ama bot kasmayı durmuyomu isrobot a 2 car açınca
     
  13. zafer872

    zafer872 rank8

    Kayıt:
    2 Ekim 2007
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    kardeş 2 haftadır aynı sorunu bende yaşıyodum ciko kardeşimizin dediği gibi yaptım haloldu
     
  14. VariaN

    VariaN rank8

    Kayıt:
    19 Mart 2007
    Mesajlar:
    76
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    ben multiyle girmiyorum ama yinede sönüyo auto training nasıl düzeltcem sroloader flnda kullanmıyorum??