1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

arkadaşlar ne olur bi bakın ve yardım edin


  1. cocozekeriya

    cocozekeriya rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    32
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Mediapk2 dosyası ile datpk2 dosyasını koyabilirmisiniz acaba lütfen
     
  2. minotauros

    minotauros rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    837
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    student
    Şehir:
    v bılgaria
    onların ikisi 1.4 gb geçiyo biraz zor olur
     
  3. HastaInsan

    HastaInsan rank8

    Kayıt:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    7.708
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    başlığını küçült lütfen.
     
  4. MoonLife

    MoonLife rank8

    Kayıt:
    10 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.824
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    baslık ne halde konuyu nereye acmıssın ohoo
     
  5. cocozekeriya

    cocozekeriya rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    32
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya olsun sen koyarmısın ne olur be kardeş
     
  6. HastaInsan

    HastaInsan rank8

    Kayıt:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    7.708
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kardeşim sen silkroad ı baştan indirsen daha hızlı olur Wink
     
  7. minotauros

    minotauros rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    837
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    student
    Şehir:
    v bılgaria
    +1
     
  8. cocozekeriya

    cocozekeriya rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    32
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    peki nerden indircem yaa
     
  9. minotauros

    minotauros rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    837
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    student
    Şehir:
    v bılgaria
  10. cocozekeriya

    cocozekeriya rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    32
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ok saolun. ama başka bi çaresi yokmu
     
  11. cocozekeriya

    cocozekeriya rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    32
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    peki bu dosyalar olmadan silkroad çalışırmı
     
  12. kayar

    kayar rank8

    Kayıt:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    187
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hyr çalışmaz o dosyalar olmadan sen cdsini al
     
  13. cocozekeriya

    cocozekeriya rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    32
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yeniden indirsem olmazmı silkroadı