1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      deep
      eos
      anafor
      trensro
      planetsro

Arkadaşlar HATIRLAYIN IVY DE PK OLMUSLARDI Uniqu3_TR BuyRuN


  1. Uniqu3_TR

    Uniqu3_TR rank8

    Kayıt:
    25 Ekim 2008
    Mesajlar:
    28
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    BeyLeR bana diger konularda resim atmıstım ıvy de pk oldular bende bunun üzerine yemin ettim . cok sevdigim bi kardesime pkoldum. resimler izleyin bklm

    - Resim Silinmiş.

    - Resim Silinmiş.

    - Resim Silinmiş.


    1. idi bu ... sırada 2 var


    - Resim Silinmiş.

    burda da kesemedim ORda SS ye dikkatli bakın Magic_Turks_ pkoldu...



    ________________________


    [​IMG]



    oha buda kestigim ıvy Nasıl KEstim Pk lık la ben böle de keserim ama önemli olan böyle kesmek degil adam akıllı Oyun oynamak Ha bunu yabtıgıma o kadar pişmanım i yabtıgım arkadasıma 28 tane glo attım oda Böle idi

    ''X_KiNg_oF_X den TÜM SERVER ÖNÜNDE ÖZÜR DİLERİM'' diye




    - Resim Silinmiş.



    ha diceksiniz neden kattın bu konuyo hani oyunda pk olmak oyunun kuralı ya bende onu anlatmaya calıstım önemli olan SEREFİ İle kesmektir... benim konuya bakanlar bilir anlatmak istedigimi..

    Sayqılar

    Server Alps= Uniqu3_TR

    İYİ GÜNLER İYİ FORUMLAR
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. strean121

    strean121 rank8

    Kayıt:
    30 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    437
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tebrik mi edelim yani neticede sende pk olmuşun altı üstü ivy ..kıçı kırık bi uniq kessen nolur kesmesen nolur 4 saat sonra bidaha çıkar...pk olmak adilik...ama tutmuş aynısını yapmışın mantık bunun neresinde
     
  3. mesut_xD

    mesut_xD Bilgiliyim

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.632
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    @ Konyaaltı Lisesi | Okuldayım canım ailem dönüşüm
    Hiç sevmem unıq için pk olanı sende olmuşsun ve tebrik hakketiğini düşünmüyorum. :|
     
  4. Misproject

    Misproject Buralıyım

    Kayıt:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.879
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Antalya Beach Park
    ordaki RaKuN a çok kıl oluyorum.
     
  5. strean121

    strean121 rank8

    Kayıt:
    30 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    437
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    rakun adam deilki nie kıl oluyosun :D
     
  6. LoKoTe

    LoKoTe rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    278
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    aferim uniqe_tr ben kazım abin :) buralarda da gezermiydiniz siz :D From AllEyesOnMe - keskin_07 :)
     
  7. Uniqu3_TR

    Uniqu3_TR rank8

    Kayıt:
    25 Ekim 2008
    Mesajlar:
    28
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Saol kazim abi de bazı arakdaşlar beni yanlıs anlamıs ben pk olmanın kötü yönünü ve igrenc verici bir duygu oldugunu anlatmaya calısmıstım bazı arkadaslar yanlıs anlamıs bunuanlatamya calıstım Tşkller