1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

arkadaşlar ex kağıdı hakkında lütfen bi yardımcı olun aciiil


  1. WoodGate41

    WoodGate41 rank8

    Kayıt:
    18 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    30
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    arkadaşlar ecsroda silk aldım ex kağıdı alcaktım ama o ex kağıdı işe yaramıyo felan diye duydum :S normalde üzerinde %100 yazıyo yani 20 katı olması gerekiyo ex ama olmuyo diyolar doğrumu çok acil cevap verin lütfen
     
  2. Velocia

    Velocia rank8

    Kayıt:
    3 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    529
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Dünya

    20 kat ? o.O hacım nettin sen :lol:
     
  3. WoodGate41

    WoodGate41 rank8

    Kayıt:
    18 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    30
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    ya ne bilim öle olması gerekmiyomu gelen exi %100 arttırıyosa normal sronun 20 katı olur ex bende onu çözemedim zaten :S
     
  4. Adith

    Adith olduser

    Kayıt:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    4.531
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    TeXas

    ECSRO'da ticket ve premium işe yaramiyor.:wink1:
     
  5. WoodGate41

    WoodGate41 rank8

    Kayıt:
    18 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    30
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    e arkadaşlar çok saçma değilmi o zaman niye o kadar silke satılıyo bu :S
     
  6. TheSekiL

    TheSekiL olduser

    Kayıt:
    7 Eylül 2008
    Mesajlar:
    542
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Kocaeli üni. Muhasebe Ve Vergi Uygulamalari.
    Şehir:
    Kocaeli / KörfeZ.

    Grap Pet- Atack Pet - Reverse - Global vs vs. icin :)
     
  7. sakironur5

    sakironur5 rank8

    Kayıt:
    27 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    49
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  8. WoodGate41

    WoodGate41 rank8

    Kayıt:
    18 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    30
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    onu demiyorm ex kağıtları yada premiumlar nie o kadar silke satılıyo hadi premium luck veriyo ex kağıdı ne veriyoda 92 silk bu :S
     
  9. TheSekiL

    TheSekiL olduser

    Kayıt:
    7 Eylül 2008
    Mesajlar:
    542
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Kocaeli üni. Muhasebe Ve Vergi Uygulamalari.
    Şehir:
    Kocaeli / KörfeZ.

    Onu GMlere sorcan ^^ onlar belirlio
     
  10. Minotoche

    Minotoche olduser

    Kayıt:
    29 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    4.253
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    gk~

    Ecsro İsronun %1000 katı. %100lük kağıt senin expini %100 artırıyorsa %1000+%100= %1100 exp alırsın. Yani 11 kat exp alırsın..
     
  11. WoodGate41

    WoodGate41 rank8

    Kayıt:
    18 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    30
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    heh sonunda çok saol 1925 yardımcı olduğun için
     
  12. Turkw0rm

    Turkw0rm rank8

    Kayıt:
    21 Eylül 2007
    Mesajlar:
    197
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    10 olmasın o?