1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

Arkadaslar Carıma Giremiyorum Lütfen Yardım


  1. MoonLife

    MoonLife rank8

    Kayıt:
    10 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.824
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    beyler ben girdim biraz kastım carı dc yedim sonra oyuna girmek isterken bu ekranda donup kalıyor gitmiyor yardım lütfenn Exclamation

    - Resim Silinmiş.
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. HosenberG

    HosenberG olduser

    Kayıt:
    17 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.253
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    galiba oyunda eksik patch attırtmıssın tekrar silip yüklersen sorun kalmaz Exclamation
     
  3. MoonLife

    MoonLife rank8

    Kayıt:
    10 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.824
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    nasıl yani daha 3-4 dakka önce oyundaydım hiçbir sorun yoktu ama
     
  4. MoonLife

    MoonLife rank8

    Kayıt:
    10 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.824
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ok beyler 4-5 defa denedim düzeldi tesekkür ederim
     
  5. Rapche

    Rapche rank8

    Kayıt:
    4 Aralık 2007
    Mesajlar:
    872
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    istanbul
    Hocam sorunu çözmüşsün ama genede söyliyim ne olduğunu bidaha olursa bilgin olsun böyle arada dc yiyince charın askıda kalıyo yani sen oyunda değilsin ama charın oyunda kalıyo o oyundan çıkana kadar sen giremiyosun yani önemli bi sorun değil extraokk
     
  6. MoonLife

    MoonLife rank8

    Kayıt:
    10 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.824
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bu seferde 2-3 dakkada bir dc yemeye basladı allahtan pre var bu 6-7 cıkıp girisim yawws
     
  7. recon

    recon rank8

    Kayıt:
    6 Ocak 2008
    Mesajlar:
    623
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Thieft
    ko oynamalıyalı 5 yıl oldu ama hatırlagım kdryıla askıda kaldınmı baya uzun süre giremiyosun! Confused
     
  8. MoonLife

    MoonLife rank8

    Kayıt:
    10 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.824
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bu askı ne kdar sürer :lolmuch:
     
  9. SonSAHNE

    SonSAHNE Bilgiliyim

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.934
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    aRaF
    pek uzun sürmez..