1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

arkadaslar (C10) hatası verıyo bı bakabılırmısınız?


  1. mokenn

    mokenn rank8

    Kayıt:
    21 Şubat 2009
    Mesajlar:
    19
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaslar gırıste ıd ıle pw yı yazıyorum enterlıyorum ve tak (C10) u yapıstırıyo :cry: sızce nenden yapıyo :?: yardım edersenız sevınırım...
     
  2. Prophecy

    Prophecy rank8

    Kayıt:
    28 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.782
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Konu Yanlıs Yerde
     
  3. SiNoPLeEe

    SiNoPLeEe rank8

    Kayıt:
    15 Kasım 2008
    Mesajlar:
    508
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    SRoKoLik
    bendede aynı hata
     
  4. SiNoPLeEe

    SiNoPLeEe rank8

    Kayıt:
    15 Kasım 2008
    Mesajlar:
    508
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    SRoKoLik
    başka char deniyince vermiyor ama kendi charımı deniyince veriyor ne iş anlamadım bi yardım edin lütfen :S
     
  5. __ugurcan__

    __ugurcan__ rank8

    Kayıt:
    8 Mart 2009
    Mesajlar:
    82
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    çarı kapatırken yanlıs kapanıo bazen ondan oluo bende olmustu geri geçti
     
  6. melankolik

    melankolik rank8

    Kayıt:
    1 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    175
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Bilgisayarın Karşısında
    aynen bendede oldu
     
  7. mokenn

    mokenn rank8

    Kayıt:
    21 Şubat 2009
    Mesajlar:
    19
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaslar yaptım bızım arklarda nette oynuyo onlara da 1 gun boyunca full c10 vermıs :D hereldı ecsro nun bı sorunu var :D
     
  8. mokenn

    mokenn rank8

    Kayıt:
    21 Şubat 2009
    Mesajlar:
    19
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaslar konunun yerı degıl ama su ımza yı nasıl eklıyoz? msn verırmısınız oradan konusabıklırz
     
  9. pltimp

    pltimp rank8

    Kayıt:
    20 Mart 2009
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Allah razı olsun içim ferahladı walla dedim çar bamladılarmı hep c10 verio :D
     
  10. burakbaba66

    burakbaba66 rank8

    Kayıt:
    14 Kasım 2008
    Mesajlar:
    41
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Sroculuk
    Şehir:
    SaKarYa
    uğurcan abi banada dün oldu seninki ne zaman geri düzeldi(C10 hatası)yani kaç günde
     
  11. __ugurcan__

    __ugurcan__ rank8

    Kayıt:
    8 Mart 2009
    Mesajlar:
    82
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya c10 hatası res gelince düzelir xD
     
  12. burakbaba66

    burakbaba66 rank8

    Kayıt:
    14 Kasım 2008
    Mesajlar:
    41
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Sroculuk
    Şehir:
    SaKarYa
  13. esrar53

    esrar53 rank8

    Kayıt:
    29 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    20
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    C10 unu çözümü oto denemeye bırakın 10dk sonra düzelir !!!
     
  14. erdemir401

    erdemir401 rank8

    Kayıt:
    27 Aralık 2008
    Mesajlar:
    38
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    OLABİLRİ BENDE VERMİYO :santa: :starving: :starving: :starving: :starving:
     
  15. mertcangs

    mertcangs olduser

    Kayıt:
    4 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.513
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Konu gerekli yere taşındı.