1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

arkadaslar bu nedir ss li bakarmısınız ?


  1. selcukk

    selcukk rank8

    Kayıt:
    30 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    291
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    [​IMG]cvp bekliyorum sizlerden tşk ler !! simdiden !
     
  2. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.218
    Beğenilen Mesajlar:
    304
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.
    sil bence bilmediğin sisteme açıktan dahil olmuş olan herşeyi.
     
  3. TanerUNER

    TanerUNER  

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.438
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    İşsiz
    Şehir:
    Bursa
    wirus yemıssın bu virüs ben askedeyken benım bilgisayarlarımada bulaşmıstı avastla temızlemıstım
     
  4. TanerUNER

    TanerUNER  

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.438
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    İşsiz
    Şehir:
    Bursa
    nekadar sılersen sıl yıne gelıcek hard dıskın dolduruyo bu wirus durmadan klasorler acıyo heryere boyutuna bak klasorlerın goruceksın ıcı bos ama boyutları yuksek
     
  5. selcukk

    selcukk rank8

    Kayıt:
    30 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    291
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hangi virüs programını tavsiye edersiniz !!
     
  6. selcukk

    selcukk rank8

    Kayıt:
    30 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    291
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    virüs programları siler demi bide keyloger la alakası yok demi !
     
  7. MassiveAttack

    MassiveAttack rank8

    Kayıt:
    6 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.329
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  8. selcukk

    selcukk rank8

    Kayıt:
    30 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    291
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hangi virüs programı öneriyonuz !! kasperky sro yu engelliyo 1! sro yu engellemicek bişe olsun !
     
  9. Leo Kenzo

    Leo Kenzo rank8

    Kayıt:
    27 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.309
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Önce bi format sora bi virüs programı...
     
  10. selcukk

    selcukk rank8

    Kayıt:
    30 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    291
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    usta herşeye format atarsak yandk valla bunada format mı atmak lazım !
     
  11. selcukk

    selcukk rank8

    Kayıt:
    30 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    291
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    massive atackın önerdigi prgramlara tarattım ve silindi o dosya gerek var mı formata !
     
  12. selcukk

    selcukk rank8

    Kayıt:
    30 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    291
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    massive atackın önerdigi prgramlara tarattım ve silindi o dosya gerek var mı formata !
     
  13. MassiveAttack

    MassiveAttack rank8

    Kayıt:
    6 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.329
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Gerek yok.

    Kaspersky Türkçe dil paketini kullan. Ya da settingsden Trusted Zone sekmesine gel ve silkroadı güvenli bölgeye al. Windows ve antivirüs programının güncelleştirmelerini yaptırmayı unutma.
    İyi forumlar.
     
  14. Leo Kenzo

    Leo Kenzo rank8

    Kayıt:
    27 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.309
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Dosyayı silsende root dizininde bulunur sen format atmadıkça orada kalır eğer tekrar çıkarsa şaşırma...
     
  15. BiLqiN

    BiLqiN rank8

    Kayıt:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    843
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    exL Köşe Başı
    Şehir:
    SenCe ¿
    wırus degıldır wırus olsa sılınmez :S ama wırusun cesıtlerı wardır senınkı sanırım
    onerdıgım wırus prog : KasperSKY
     
  16. Sp00Ky

    Sp00Ky rank8

    Kayıt:
    27 Kasım 2007
    Mesajlar:
    529
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Belli DeğiL xD
    ComboFix ile güvenli moda tarat massivenin dediği gbi gider malver bir virüs e benziyor.
     
  17. selcukk

    selcukk rank8

    Kayıt:
    30 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    291
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    :D arkadaşlar virüs deyil diyo sen usta virüs geri cıkar diyon ama cvp lar için sagol !!
     
  18. DanTe__

    DanTe__ rank8

    Kayıt:
    12 Şubat 2009
    Mesajlar:
    205
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ford otosan bilgi işlem Stajeri
    nod - 32 full Yükle güncelleştirmelerini yap ondan sonra tarat ancak sroyu çoklu açarken engeller c10 hatası alırsın