1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

arkadaşlar bana silkroad'ı indirceğim bi link verebilirmisin


  1. _YusuF_KaaN_

    _YusuF_KaaN_ rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    84
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    masa6 :D
    arkadaşlar bana silkroad'ı indirceğim bi link verebilirmisiniz?
     
  2. SonSAHNE

    SonSAHNE Bilgiliyim

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.934
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    aRaF
  3. _YusuF_KaaN_

    _YusuF_KaaN_ rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    84
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    masa6 :D
    ok saol indirdim sayende Wink
     
  4. _YusuF_KaaN_

    _YusuF_KaaN_ rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    84
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    masa6 :D
    indirdim ama hata veriyo Rolling Eyes -Resim Silinmiş.
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  5. _YusuF_KaaN_

    _YusuF_KaaN_ rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    84
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    masa6 :D
    bu hata ne hatası bi yardım edebilirmisiniz?
     
  6. II___GS___Lee___II

    II___GS___Lee___II rank8

    Kayıt:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    73
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    OldSchool
    Şehir:
    SaNaNe...
    sen legen 2 yi yüklediğine emin misin_?? :santa: :santa:
     
  7. _YusuF_KaaN_

    _YusuF_KaaN_ rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    84
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    masa6 :D
    Onu indirceğim bi link varmı?
     
  8. SonSAHNE

    SonSAHNE Bilgiliyim

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.934
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    aRaF
    yanlış download yapmışsın yaw. oradaki linklerin hepsi legend 2 olmalı neden eski client orda anlayamıyorum bir dk bakayım ben Wink
     
  9. SonSAHNE

    SonSAHNE Bilgiliyim

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.934
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    aRaF

    http://www.gamershell.com/download_22442.shtml

    buyur bu linktn indir bu legend 2 linki. silkroad yönetimi tarafından upload edilmiştir. Yani güvenli bir link...
     
  10. _YusuF_KaaN_

    _YusuF_KaaN_ rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    84
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    masa6 :D
    ya ben gameshell den nasıl indiriliyo bilmiyom yardım edermisiniz?
     
  11. SonSAHNE

    SonSAHNE Bilgiliyim

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.934
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    aRaF
    orda download yazıları var en düşük olanlardan bi tanesine tıkla sonra gelen sayfada 10 saniye bekle sonra download a tıkla...
     
  12. MoonLife

    MoonLife rank8

    Kayıt:
    10 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.824
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    evet legend 2 yoq die bu hata var
     
  13. _YusuF_KaaN_

    _YusuF_KaaN_ rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    84
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    masa6 :D
    ama bu kaç mb?
     
  14. SonSAHNE

    SonSAHNE Bilgiliyim

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.934
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    aRaF
    900 kusur
     
  15. _YusuF_KaaN_

    _YusuF_KaaN_ rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    84
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    masa6 :D