1. Reklam


    1. joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

Aref Gahfouri Yetenek Sizsiniz Türkiye Yarı Final | Full


  1. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.463
    Beğenilen Mesajlar:
    365
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.

    Aref Gahfouri Yetenek Sizsiniz Türkiye Yarı Final | Full


     
    Son düzenleme: 28 Ekim 2015
  2. Anonymous

    Anonymous Guest


    jüri şok!!!!!!
     
  3. Dynamite

    Dynamite rank8

    Kayıt:
    2 Eylül 2009
    Mesajlar:
    265
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Los Angeles / CA

    harbiden yok artık !! summer4:
     
  4. Lenneth

    Lenneth rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    20.440
    Beğenilen Mesajlar:
    13
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Tekstil
    Şehir:
    İstanbul

    Ya hadi diğer numaralar hakkında ufak tefek bi düşünce vardı şöyle böyle yapmıştır diyede arkadaş hakikaten yok artık.
     
  5. Rocky Balboa

    Rocky Balboa Bilgiliyim

    Kayıt:
    30 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.929
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Futbolcu
    Şehir:
    Fenerbahçe SK

    Acun,Hülya,Ali ile anlas sende yaparsın ^^ bana sorarsanız reyting icin yapılmış bişey bu adam gelecegimi görüyo yani saçma
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest


    NE Sihirdir Ne Keramet El Çabukluğu Marifet
     
  7. Rocky Balboa

    Rocky Balboa Bilgiliyim

    Kayıt:
    30 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.929
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Futbolcu
    Şehir:
    Fenerbahçe SK

    o videoda el cabukluğu gördüysen :popcorn:
     
  8. Neoptolemos

    Neoptolemos rank8

    Kayıt:
    8 Nisan 2010
    Mesajlar:
    441
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Benim görüşüm Acun, Hülya ve Ali ile anlaştığı yönde.
    Hülyanın gazeteyi atma olayına gelince de, zaten önceden planlanmış şeyler bunlar, Hülya gazeteyi attıgı zaman her sırada bi tane adamları var, Aref gazeteyi bölmelerini istiyo, her böldüğünde bir yana, bir yana. Hülya yanlış yere atsa bile, Aref onu böldüre böldüre doğru kişiye ulaşmasını sağlıyor. Yani eğer bi soldaki kişiye atmış olsaydı hülya, bi kere daha böldürecekti kağıdı.
     
  9. Rocky Balboa

    Rocky Balboa Bilgiliyim

    Kayıt:
    30 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.929
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Futbolcu
    Şehir:
    Fenerbahçe SK

    8)
     
  10. DesertRose

    DesertRose rank8

    Kayıt:
    23 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.234
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Adam king 8)
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest


    sahneye cıkan ve kagıtlardan birini secmesi geretigini söyleyip bir kagıt cektiriyor ve kagıdı eline alıp kendi kagıdıyla deggiştiriyor ve kıza gösterdigi kagıttaki kelimeyi yazmasını söylüyor kızda arefin daha önceden hazırladıgı gazete kagıdındaki kelimeyi yazıyor ve kagıdı kızın ceine koyuyor kızda arefin istedigi kelimeyi yazıyor zaten

    anlayamadıgım jurinin söyledigi kelimeleri o kagıttan nasıl cıkardıgı mutlaka onunda kolay bir yolu vardır
     
  12. Rocky Balboa

    Rocky Balboa Bilgiliyim

    Kayıt:
    30 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.929
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Futbolcu
    Şehir:
    Fenerbahçe SK

    juri ile anlasmalı bence juri adamın dediklerini söyliyor orda oda cıkartıyor
     
  13. Kai

    Kai olduser

    Kayıt:
    4 Ekim 2008
    Mesajlar:
    4.936
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul

    Video 1 günde 150 bin kişi izlemiş,çok reyting yaptı gerçektende.Anlaştıkları konusunda bi fikrim yok ama zannetmiyorum,hepsinin olduğu gibi bununda vardır bişeyi
     
  14. Nina Ricci

    Nina Ricci exlmanager

    Kayıt:
    19 Ekim 2009
    Mesajlar:
    10.293
    Beğenilen Mesajlar:
    30
    Ödül Puanları:
    48

    Acun zaten istemediği kadar reyting'e şöhrete + paraya sahip böyle birşeyi neden yapsın ki :)
     
  15. Rocky Balboa

    Rocky Balboa Bilgiliyim

    Kayıt:
    30 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.929
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Futbolcu
    Şehir:
    Fenerbahçe SK

    fazla mal göz cıkarmaz
     
  16. Barzo

    Barzo  

    Kayıt:
    4 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.929
    Beğenilen Mesajlar:
    17
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Maltepe

    Rockye hak veriyorum böyle birşey anlaşmalı olabilir başka bir anlamıda yok zaten.
     
  17. JetHomme

    JetHomme rank8

    Kayıt:
    24 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.653
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Los Angeles

    Arefle benim ruhum karşı karşıya gelse onun ruhu benim ruhumun önünde diz çöker tövbe ister. :lol: :lol:
     
  18. Rocky Balboa

    Rocky Balboa Bilgiliyim

    Kayıt:
    30 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.929
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Futbolcu
    Şehir:
    Fenerbahçe SK

    asdasdasd :mrgreen:
     
  19. Sw33Ty

    Sw33Ty rank8

    Kayıt:
    28 Aralık 2009
    Mesajlar:
    322
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Anakart

    Aref: Finalde stüdyoyu yok etcem. Alternatif evren geçcez. ♥
     
  20. CezaAlp

    CezaAlp olduser

    Kayıt:
    5 Kasım 2007
    Mesajlar:
    3.218
    Beğenilen Mesajlar:
    84
    Ödül Puanları:
    58
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Ders Başı !!!

    Saçmalık.Bazı yorumlara baktımda yok adam cinli yok adam ermiş vs saçma yorumlar bence yaptıgı o 5kelimeyi bilmede onceden anlastıgı biriyle yaptı.