1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

AngeL- GeceLorDu


  1. xDj4km4Nx

    xDj4km4Nx rank8

    Kayıt:
    10 Nisan 2008
    Mesajlar:
    260
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ganigani'yi örnek Alıyorum =)
    ArkadasLar Sitedeki :
    KinqDooM=AngeL
    xDj4km4Nx=GeceLorDu
    KinqDooM Arkadasımız Cok Güvenilir Biridir Saolsun Hiç Bi yamuk Yapmadı
     
  2. meteorfal1

    meteorfal1 rank8

    Kayıt:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    282
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    hayırlı olsun kardeşim daha niceleri bizm başımıza :D
     
  3. KinqDooM

    KinqDooM rank8

    Kayıt:
    18 Ekim 2007
    Mesajlar:
    178
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    EWT arkadaşlar Herkeze Duyrulur Charlarımızı Hiç Bi Sorun yaşamAdan DeğişTirdik .. Bundan Sonra AngeL charında Ben Oynıcam .. GeceLorDu ilede xDj4km4Nx arkadaşımız oynıcak .. Şahitlere Tekrar TŞK ...
     
  4. xDj4km4Nx

    xDj4km4Nx rank8

    Kayıt:
    10 Nisan 2008
    Mesajlar:
    260
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ganigani'yi örnek Alıyorum =)
    saolasın :wink1:
     
  5. Windy

    Windy  

    Kayıt:
    4 Kasım 2007
    Mesajlar:
    10.853
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kocaeli Üni-Umuttepe
    hayırlı olsun :beer: hiç sorunsuz olması ne güzel hala güvenilir insanların olduqunu qörmek mutlu ediyo insanı darısı bnm başıma :beer:
     
  6. xDj4km4Nx

    xDj4km4Nx rank8

    Kayıt:
    10 Nisan 2008
    Mesajlar:
    260
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ganigani'yi örnek Alıyorum =)
    saolasın :wink1:
     
  7. OneEyedJack

    OneEyedJack rank8

    Kayıt:
    30 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.870
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Edirne
    Hayırlı olsun yeni charlarınız...
     
  8. xDj4km4Nx

    xDj4km4Nx rank8

    Kayıt:
    10 Nisan 2008
    Mesajlar:
    260
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ganigani'yi örnek Alıyorum =)
    saolasın
     
  9. hellboy999

    hellboy999 rank8

    Kayıt:
    1 Aralık 2007
    Mesajlar:
    431
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hayırlı olsun ikinizede inş bi sorun yaşamassınız
     
  10. xxxD4xxxfero

    xxxD4xxxfero rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    780
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Lise ögrencisi
    Şehir:
    Italya Termoli Rocca Sicura
    GeceLordunun buildi ney?İntmi.
     
  11. KinqDooM

    KinqDooM rank8

    Kayıt:
    18 Ekim 2007
    Mesajlar:
    178
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ewt Full İnt