1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

Amerika Ayı Vurmuş


  1. Yalnizgezen

    Yalnizgezen rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    271
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Maden Müh.
    Arkadaşlar amerika su bulmak için aya vüzeyollayıp vurmuş.Dsi ye de danışmamışlar hemde.Hadi su buldular diyelim artezyen mi kazacaklar.En sonunda ayı kafamıza düşürecekler o olacak. :mrgreen:
     
  2. zardanadam

    zardanadam rank8

    Kayıt:
    9 Mart 2008
    Mesajlar:
    16
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ayyyyy yazııııık :)))
     
  3. zardanadam

    zardanadam rank8

    Kayıt:
    9 Mart 2008
    Mesajlar:
    16
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şimdi aya demokrasimi gelecek yani 8O
     
  4. zardanadam

    zardanadam rank8

    Kayıt:
    9 Mart 2008
    Mesajlar:
    16
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yok bence bunlar ayda petrol buldlar bizi kekliyolar su çıkaracaz diye :)
     
  5. bahrey

    bahrey  

    Kayıt:
    26 Eylül 2007
    Mesajlar:
    882
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İzmir
    :twisted:
     
  6. Crisis

    Crisis rank8

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.138
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    University
    bi ay kalmamıstı onunda b...nu cıkarttılar tam oldu :)
     
  7. Mr_Poseidon

    Mr_Poseidon rank8

    Kayıt:
    10 Eylül 2007
    Mesajlar:
    624
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Alisamiyen
    ehuehuehu yoruma koptum :rolleyes1:
     
  8. _MeHFiR_

    _MeHFiR_ rank8

    Kayıt:
    12 Ekim 2008
    Mesajlar:
    18
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hangi Ayı vurmuslar boz ayımı kutup ayısımı:DDDDDDDDDDDDDD :lol: :lol: :lol:
     
  9. Jaysean

    Jaysean gamer

    Kayıt:
    6 Ekim 2008
    Mesajlar:
    3.682
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Kırklareli / Üniversitesi
    haha :mrgreen:
     
  10. djfko

    djfko rank8

    Kayıt:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.772
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    En son bıraktığın yerde...
    Aynen aga katılıyorum petrol vardır :X :D
     
  11. EmmaW

    EmmaW  

    Kayıt:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    6.554
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Şeref Bey Stadı
    su bulurlarsa ayda üs kuracaklarmış :D
     
  12. Presence

    Presence rank8

    Kayıt:
    5 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.544
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul
    Adamlar daha önceden buldular ayda hayat yokmok dediler ama daha önceden buldular nedenmi ayda çekilen çoğu görüntüler fake mesela bir görüntü vardı holywood a çekilmiş hatta bayrak dalgalanıyordu ayda bi bayrağın dalgalanması için gerekli nitelikler yok mesela (yalan olmasın tam bilmiorum fizikle filan aram ii değildir) hava akımı gibi şeyler yok bunun yüzünden dalgalanmaz bayrak hızlı bir şekilde yani amerika sonuçta topu fake bu adamların...he neden buldular derseniz bizi yediler bakın bunlar ayda çekilen görüntü fotolar filan ama adamlar orda bişiler buldular sır gibi saklıolar nah buraya yazıorum
     
  13. Yalnizgezen

    Yalnizgezen rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    271
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Maden Müh.
    Aya demokrasi getireceklerdir (Hey uzaylı biz dostuz:)))
     
  14. Espio

    Espio rank8

    Kayıt:
    12 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.719
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Home
    siz dalga gecerken adamlar her gun yeni teknoloji gelistiriyolar :thumbsup: kimin hali gulunucek durumda veya hangi ulkeyle dalga gecilmeli acaba :roll:
     
  15. Yalnizgezen

    Yalnizgezen rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    271
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Maden Müh.

    Bu dünya ne firavunlar gördü.. Herkesin sırası var dostum herkesin sırası var...
     
  16. Espio

    Espio rank8

    Kayıt:
    12 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.719
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Home
    calisana var sira evet.