Kayıt
26 Aralık 2007
Mesajlar
173
Beğeniler
0
Şehir
Priston Tale 2


Merhaba Allods Online Dünyası

Geçen hafta size haberini verdiğimiz güncellemeyi sunucularımızda görmeye sayılı günler kaldı. Bugüne kadar yaptıklarımızın en kapsamlısı olan bu güncelleme oyuna birçok yenilik getirmesinin yanı sıra mevcut sorunları da çözüyor.


Bir önceki haberimizde belirttiğimiz üzere bu güncellemeyle birlikte görünmezliğe yol açan sorun ortadan kalkıyor.

Bunun yanı sıra arabirim, grafik motoru ve modellemelerde irili ufaklı değişiklikler içeren güncellemeyle gelen değişikliklerin listesini aşağıda okuyabilirsiniz.

Genel Şanslı saatler

Rastgele ortaya çıkan bu şanslı anlar, bütün sunucuya 1 günlüğüne ya da 1 saatliğine özel bir bonus etkisi verir. Bu özel bonus etkisi şunları arttırabilir:
canavar öldürerek kazanılan tecrübeyi;
canavarlardan ganimet düşürme olasılığını;
görev tamamlayarak kazanılan tecrübeyi;
görev tamamlayarak kazanılan altın ödülünü;
kazanılan şöhreti;
kazanılan reytingi;
canavarlardan düşebilecek fazladan ganimeti;
ilk Astral katmanındaki sandıkların ganimetini.

Reenkarnasyon

46. seviye ve üstü savaşçılar, Reenkarnasyon ayinini gerçekleştirerek başka bir sınıfa ait alternatif bir karakter yaratabilirler. Vücut bulan yeni karakter (Reenkarne) hayatına 4. seviyeden başlar ve o noktaya kadar olan görevleri tamamlamak zorunda kalmaz.

Ata karakter ve Reenkarne'nin şu özellikleri ortaktır:
Binek hayvanlar (tokluk durumları dahil)
Değerliler sekmesi altındakiler
Nesne Dükkanı malları
Çanta boyutu ve banka deposu
Sihirli Taşlar ve geliştirilmeleri için kaynaklar
Şehit'in Koruması
Altın
Astral Gemi

Eğer Ata karakterde, 5. seviye Koruyuculuk mevcutsa, Reenkarne bunu 4. seviye Koruyuculuğu elde ettikten sonra otomatik olarak alır.

Reenkarne'nin zarar ve şifa büyüleri ve yetenekleri, 45. seviyeye ulaşana kadar %33 düşürülür. Ayrıca, Reenkarne her ölümde topladığı tecrübenin %10'unu kaybeder. Bu kısıtlamalar, Novograd'ın Elf Mahallesi'ndeki (İttifak) Maral de Duşar ile ya da Dünya Gözü'ndeki (İmparatorluk) Sarhan Bisan ile konuşarak bu kısıtlamalar kaldırılabilir ancak bu durumda Reenkarne tecrübe toplamayı bırakır. Ata karakter ile Reenkarne arasında geçiş yapma ücreti 50 altındır.

Oyuncu bir Reenkarne yarattığı zaman, hangi yeteneklerin hem Ata'ya hem de Reenkarne'ye geçmesini istediğine karar verebilir.

Savaş hayvanları, Reenkarne 45. seviyeye ulaştığı zaman erişimine açılır. Reenkarne ve Ata karakter, kendi sınıflarına özgü kabiliyetlerden birini diğerine aktarabilir. Ata karakter bu kabiliyeti ancak Reenkarne 45. seviyeye ulaştığında kullanabilir.

Reenkarne ise bu kabiliyeti doğuş anından itibaren kullanabilir.

Reenkarnasyon ayinini gerçekleştirmek için Kirah'taki Veronika Gipat ile konuşmanız yeterli.

Antrenman kuklaları

Oyuna eğitim amaçlı kuklalar eklendi.

Tüm yüksek seviyeye sahip oyuncular, Dumanlı Topraklardaki en korkutucu ve tehlikeli mekanlardan biri olan Karanlık Ada'yı ziyaret edebilirler. Bir grup Kültist koca bir adayı bir Astral gemiye çevirmişler. Kenarlarından sarkan zincirler, kuvvetli Astral İblisler için koşum takımları olarak kullanılır. Karanlık Ada sırlarla doludur. Vahiy arayışına devam etmek için Tika Rika Mağarası'na dalın.
Geliştirme için yapılan altın harcaması %50 oranında düşürüldü.
Tüm değerli taşlar artık çantanızın Nesne Dükkanı cebinde muhafaza ediliyor.
Binekler, 4. seviyeye ulaşıldığında erişime açılıyor.
Bütün etkileşimli nesneler, aydınlanmanın yanında artık T tuşuna basıldığında yanıp sönme etkisine de sahipler.
Tab tuşuna basıldığında artık kamera pozisyonu hedef seçme durumu alıyor.
Artık görev listesi penceresinin yüksekliğini ayarlayabilirsiniz.
Birlik penceresi artık ekranın sol alt köşesindeki genişletilebilir menü üzerindeki bir tuşa basılarak açılıyor.
Allod elde etme penceresinin görünümünü bozan problem çözüldü.
Oyuncular artık bir birliğe dahil olmasalar da Astral Karşılaşma'da elde ettikleri paraları harcayabiliyorlar.
"Sonsuzluk Kırağısı" etkisi artık İrade Gücü sayesinde dağıtılabiliyor.
Kavgacı Adası'na dört ayrı bölüm eklendi.
Bazı kullanıcı eklentilerini bloklayan problemler çözüldü.
Görev listesi penceresinin etkin olmadığı durumlarda arkada kalan nesnelerin seçilememesi problemi ortadan kaldırıldı.
İstemci indirme sırasında %92 seviyesinde olan takılma sorunu çözüldü.
İstemcinin çökmesine yol açan sorunlar giderildi.
İstemci sunucu etkileşimi performansı arttırmak amacıyla iyileştirildi.
Genel sekme, artık müttefikler sekmesinin tüm kanallarını içeriyor.

Nadir Nesne Dükkanı

Oyuncunun tecrübesini, şöhretini ya da reytingini arttırmasına yarayan yeni İlim Tomarları ve Talimat Tomarları tasarlandı. Bonus puanları sadece mob öldürerek değil görevleri tamamlayarak da arttırılabiliyor. Tomarların süreleri sınırlı değil. Etki, tüm puanlar toplandığında ortadan kayboluyor. Önceden satın alınmış tomarlar aynı şekilde kullanılmaya devam edecekler fakat artık satılamayacaklar.
Oyuncuların Ejder şeklinde iken Nesne Dükkanı iksirlerini ve simyasalları kullanmalarına engel olan sorun giderildi.

Sınıflar Genel

Astral Güç Aura'sı ve Öfke Aura'sının artık 3 saniyelik bir büyü zamanı var.
Çifte Topuzlar ve Çifte Baltaların saldırı hızı düzenlendi.
Bazı teçhizat kombinasyonları kasti olmayan yüksek özellikler getirdiğinden şu düzenlemeler yapıldı: Pantolonlar, ayakkabılar, kolluklar, kemerler, gerdanlıklar ve pelerinler artık Dayanıklılık ve İçgüdüyü değil sadece Çevikliği arttırıyorlar. Diğer gözler için olan teçhizatlar da Çevikliği değil Dayanıklılık ve İçgüdüyü arttıracaklar.
Tüm Ejder Şekli nesnelerinin özellikleri yükseltildi.
Oyuncular bundan böyle çantalarını ve banka depolarını daha küçük hale getiremeyecekler.
Sınıf eğitmenleri, artık fahiş fiyattan Gelişim Aşaması satamayacaklar.

Şifacı

Donma'dan kaynaklanan felç etkisi artık İrade Gücü ya da Kutsal Kalkan sayesinde ortadan kaldırılabilir.
Işık Eli, karakterde mızrak olsa dahi artık ilgili büyülerin menzillerini arttırıyor.
Depar efektindeki ses bozukluğu düzeltildi. Yerine daha yüksek kalite bir efekt kullanıldı.
Artık Virüs etkisi altında Kutsal Kalkan'ı etkinleştirmek, Çürüten Zehir'den ya da Çürüme'den gelecek zararları emiyor.
Karakterin Mistik'in Hayalet Katil etkisine karşı Kutsal Kalkan'ı kullanmasına rağmen katilin saldırısını sürdürmesi sorunu çözüldü.
Temizlik, artık bütün silah saldırılarını etkisiz kılıyor. Etkinin süresi birinci/ikinci/üçüncü kademe yetenekler için sırasıyla 5/7/10 saniye.
Arıtım'ın büyü süresi artık büyünün kademesine bağlı olmaksızın 1.5 saniye sürüyor. Arıtım'ın cooldown süresi artık birinci/ikinci/üçüncü kademe yetenekler için sırasıyla 10/5/0 saniye.

Büyücü

Hedefler bundan böyle Şimşek Darbesi'nden iki tane Süper İletkenlik etkisi almıyorlar.
Astral koridorda kullanılan Tahliye, artık oyuncuları topluluklarının başkenti yerine bir gemiye ışınlıyor.
Görünmezlik, artık Olmayan Bölge'deki oyuncular üzerinde etkili değil.
Söz Kalkanı, artık Mistik'in Keskin Duvar ve Nabız etkilerini doğru şekilde emiyor.
Hedefin hızını azaltan Tipi etkisi artık biriktirebilir şekilde kullanılabiliyor.
Üstadın Gücü artık tarifine göre gerektiği gibi çalışıyor.

Kara Büyücü

Elf Karartıcı, artık ölümden sonra Zehirli Bulut etkisi uygulamıyor.
Yeni Gelişim Aşamaları eklendikçe tüm Gelişim Aşamaları resetleniyor.
Kara Büyücü Muhafızı artık körleşme etkilerine karşı bağışıklık kazandı.
Sıtma Ateşi, artık Kara Büyücü'nün ölümünden sonra kan damlalarını geri kazandırmıyor.
Çağırma Yeteneği, artık Ertelenen Şifa, Kan Yenileme ve Kara Büyücü'nün Laneti şifa etkileri üzerinde değişiklikler yapıyor.
Enfeksiyonlar artık Hızlandırılmış Metabolizma üzerinde etkili oluyor.

Casus

Casuslar, artık tüm palaskaları doluysa okları büyüleyemiyorlar.
İzci, Sis Örtüsü aktifken, tarife uygun olarak enerji geri kazanamıyor.
Sivri Uçlu Ok ile atış, artık hedefin büyü zamanını %100 yerine %50 azaltıyor.
Çelik Bilyeler, artık tariflerine uygun olarak zarar veriyorlar.
Atış Pozisyonu etkisi, artık Firar yeteneği ile önlenebiliyor.
Sakatlayıcı Vuruş ile Sezgisel Vuruş artık aynı cooldown süresine sahipler.
Yuvarlanma tanımına açıklık getirildi.
Yenilgiye Atış ve Çift Ok cooldown süreleri artık uygulama başladığı andan itibaren başlıyor.
Sis Örtüsü süresi artık 10 saniye ve Bilinmezlik cooldown süresine etki ediyor.
Eskrim yeteneği, artık Çifte Topuzlar üzerinde etkili.
Sis Örtüsü, artık enerji yenilenmesi önünde bir engel değil.
Kedi Mahareti, artık atış etkisi üzerindeki konsantrenin süresini azaltmıyor.
Atış Pozisyonu tarifinde artık sabit bir süre mevcut.
Çelik Bilyeler etkisi, artık hedef oyundan çıkarsa etkisini kaybediyor.
Hassas Noktalar etkileri, artık 5 kat daha fazla etkili olacak şekilde üst üste kullanılabiliyor.

Mistik

Boğaz Düğümü etkisi altındayken Mistik, artık Stres etkilerinin miktarını azaltamıyor.
Mantık Teması etkisi, Mistik oyundan çıkarsa kayboluyor.
Ruhani Bitkinlik etkisi artık sadece Hipnoz süresini azaltıyor.
Özlerin Hakimi aşaması artık Hayalet Katil yeteneğine etki ediyor.
Artık Mistik'in manası kalmadığında Hisleri Bastırma ve Mantık Teması etkileri kayboluyor.
Artık eğer bir şifacı Kutsal Kalkan'ı etkinleştirirse Mistik'in ikizi kaybolmuyor.
Artık Parlak Zihin, tüm grup üyeleri yerine sadece Mistik'e mana yüklemesi yapıyor.
Özlerin Hakimi, artık tarifine uygun şekilde çalışıyor ve Hayalet Katil'in maruz kaldığı zararı azaltıyor.
İkiz Güçler, artık Hayalet Katil üzerinde etkili.
Kişisel Manyetizma, artık Nabız'ın, Psişik Saldırı'nın yarıçapını ve hedeflere uygulanan sersemletici etkilerin sürelerini arttırıyor.
Hisleri Bastırma, artık hedefi sabitliyor fakat sersemletmiyor.
Sürat'ın süresi artık her hasar alındığında 3 saniye azalıyor.
Hayalet Katil yeteneğinin tanımı düzeltildi.
Ruhani Bitkinlik etkisi, artık 5 kat daha fazla etkili olacak şekilde üst üste kullanılabiliyor.
Stres Atma artık Astral Kuvvet aurası ile birlikte olması gerektiği gibi çalışıyor
Karaktere Hipnoz uygulamak, Savaş Bayrağı'nı otomatik olarak çekiyor.
Zihinsel Acı ve Denge Kaybı, Stres uygulamadan önce hasar veriyor.
Bedeni Islah, hedefe Stres etkisi uygulamadan önce onu iyileştiriyor.

Pagan

Av Partisi öğrenildiği takdirde, hedefe uygulanan Şamar artık bir yavru hayvan üzerine doğru şekilde Av Partisi etkisini veriyor.
Hedef hem Açık Yaralar hem de Hassasiyet etkileri altında ise, Ayı Vuruşu artık doğru şekilde çalışıyor.
Meşe Kabuğu tanımı düzeltildi. Artık hasar doğru şekilde gösteriliyor.
Elektrik Bağlantısı yeteneği eklendi. Bu, hedefi Şimşek ve Alev ile yere serme olasılığını arttırıyor. Bu büyülerle verilen hasarlar %10 arttırıldı.

Tapınak Şövalyesi

Aynı grup üyesine uygulanan Işığın Kanunu ve Sönmeyen Işık artık aynı cooldown süresine sahip.
Adaletin Kılıcı artık kontrol edici etkilerle bozulabilir.
İntikam, artık sonraki 20 saniye içinde gerçekleşen 10 saldırıya Işık zararı ekliyor.

Savaşçı

Eksiksiz saldırı, Zincir ve Şampiyon Vuruşu artık kendilerine özgü simgelere sahip.
Eğer hedef yere serilmişse Eksiksiz saldırı yeteneği ile kanamaya yol açma olasılığı artık tarife uygun halde.
Doğrama ile verilen hasar ve hedef hareket halinde ise verilen fazladan hasar azaltıldı.
Hareketsiz halde artık Depar kullanılamıyor.
Depar artık kontrol edici etkilerle bozulabilir.

Dünya Genel

Artık canavarlardan elde edilen düşük kalite özdeş nesneler, çantanın tek bir cebinde 20 adede kadar biriktirilebilir.
Düşük kalite nesnelerin satış fiyatları gözden geçirildi.
Topluluk başkentlerindeki muhafızların seviyesi 47'ye yükseltildi.
Cinayet Damgası gerdanlığı artık tüm özellikleri 20 yerine 30 arttırıyor.
Oyunculara görevleri tamamladıklarında verilen teçhizatlar artık tüm sınıflar için daha kullanışlı ve daha evrensel.
Saygın Goblin, artık bir şehir muhafızı ile konuşarak ulaşabileceğiniz özel bir yerde yaşıyor.
Novograd'taki Elf Mahallesi'ndeki Anton de Arder ve Nezebgrad'taki Dünya Gözü'ndeki Evlatan Başık, sınıf kıyafetleri ve başlıklar alıp satan yeni tüccarlar.
Sınıf kıyafetleri ve başlıklar, Nesne Dükkanı'nda satılan sandıklarda bulunabilir.

Aydınlık Orman

Evlilik ile alakalı görevler artık görev listesinde görülebiliyor.

Eldzhun

Hayal görevi için gerekli Kara Kuzgun sayısı arttırıldı.
Silah geliştirme için (örn. "sen bana, ben sana") görev teslim ederken çantadaki orijinal nesneler kaldırılıyor.
Oleg Kaşıkçı artık Ayı Kayranı muhafızlarına saldırmıyor.
Görev ödülleri artık daha çeşitli ve değişik sınıfların işlerine yarayacak şekilde.
Örümceğin artık oyuncuların topluluk görevleri için gerekli olan nesneleri satın alabilecekleri bir ticaret merkezi var.
"Zırhçıya bahis" görevindeki sorunlar giderildi.

Vahiy Adası

Kültistlerin Yalvaçlarının seviyesi 40'tan 45'e çıkarıldı.

Kirah

Üçüncü Yok Edici'nin uyguladığı Şeytani Korku etkisi artık savaşçının Patlayan Öfkesi ya da İrade Gücü ile durdurulabiliyor.
Bir oyuncu bir yarış kazandığında topluluğunun ismi sohbet kanalında belirtiliyor.
Hayalet Ejderha öldürme görevi artık Ejder Şekli olmayan oyunculara veriliyor.
Oyuncular artık topluluklarının kamplarına Zaman Girdabı'ndan ışınlanabiliyorlar.
Çağrı Sancağı ve Ölüm Sancağı görevleri, artık oyuncu oyundan çıktığında başarısız sayılacak.
Astral Mezar Karabasanı, Astral Mezar İblisi ve Astral Mezar Şeytanı için öldürülen canavarlar artık tüm grup üyeleri için geçerli sayılacak.
Oyuncular bundan böyle çürüyen et parçaları toplama alt görevini tamamladıktan sonra Ölümcül Psikoloji görevi süresince ceset toplayamayacaklar.
Yok Edici ve İkinci Yok Edici artık yavaşlatılabiliyor fakat hala yere serme etkilerine karşı bağışıklıkları var.
Ejder Kalbi görevinin bir alt görevini tamamladığınızda bu artık tüm grup üyeleri için geçerli sayılacak.
Krokozorlara daha fazla yaratık bölgeleri eklendi.
Yarıklarda seyahat ederken ölümlere yol açan problem düzeltildi.
İstilacı nesnesinin mekanizması değiştirildi. Artık yaratık gerekenden fazla hayat puanına sahipse daha kuvvetli bir hale geliyor.
"Geçmiş'in Tozu" artık bir takım görevi.
Serbest Tüccarlar görevi için gerekli nesne sayısı ve bunları düşürme olasılığı arttırıldı.
Oyuncular artık yarışların başlaması hakkında bilgilendiriliyorlar. Yarışın başlangıcından 15 dakika önce bir bilgilendirme mesajı ve yarışın başlangıcından 5 dakika önce de bir uyarı mesajı geliyor.
Fırıldaklar artık karakterin hızını düşürüyor.
Yarışlara katılanlar, artık hızı arttıran büyüler kullanamıyorlar.
Karakter Boş Şişe kullandığında artık Zaman Gemisi görevi başarısız olmuyor.
İstilacı nesnesi artık doğru şekilde çalışıyor. Hedef %20 ya da daha az sağlığa sahipse uygulanabiliyor.

Astral Karşılaşma

Allod elde etme penceresinin görünümünü bozan problem çözüldü.
Oyuncular artık bir birliğe dahil olmasalar da Astral Karşılaşma'da elde ettikleri paraları harcayabiliyorlar.
"Sonsuzluk Kırağısı" etkisi artık İrade Gücü sayesinde dağıtılabiliyor.
Kavgacı Adası'na dört ayrı bölüm eklendi.
Oyuncuların oyun içi posta hizmeti ile Amalgam almalarını engelleyen sorun giderildi.

Vahiy Adası

"Anı yaşa" görevi için hedefi gösteren bir işaret eklendi.
"Acımasız Karar" görevi artık bir grup görevi.
"Solucan Suratların Araştırması" görevi için diyafonu gösteren bir işaret eklendi.
Canavarlar artık oyuncuların ellerinden kaçamıyorlar.
Solucan Suratların Protoplazması için Cun Muskası ticareti yapmak istediğinizde çantanız doluysa artık özel bir mesaj beliriyor.
"Omuz omuza" görevini tamamladığınızda Drakonidlerin Sinyal Boynuzu artık çantanızdan kaybolmuyor.
"Solucan Suratların Araştırması" görevi için gereken Solucan Suratların Protoplazmaları atıldığında Cun Muskası toplama alt görevi resetleniyor.
Mide Bulantısı etkisi artık Kutsal Kalkan tarafından bozulabiliyor.
Oyuncuların çantalarında yer olmaması durumunda "Omuz omuza" görevi için Drakonidlerin Sinyal Boynuzu alamamaları sorunu çözüldü.
Geçit muhafızının Kaya Alligatoru yerine Öfkegöz'e ihtiyacını olduğunu söylemesi problemi çözüldü.

Ölüm Arenası

Amalgam, sandıklardan elde edilme yerine artık oyunculara doğrudan posta hizmetiyle ulaştırılacak.
Oyuncu oyundan çıkarsa Astral Plankton etkisini kaybedecek.
Oyuncu kampa bir sandık getirdiğinde, Dayanıklılığı azaltan ve birikebilen bir Aç Gözlülük etkisi alıyor. Yüksek kalite sandıklar için oyuncunun grubu bu etkiden daha fazla alıyor.
Aç Gözlülük etkisi artık Ölüm Arenası terk edildiğinde bozuluyor.
Astral Plankton etkisi eğer oyundan Alt+F4 kombinasyonu ile çıkılmışsa oyuncu üzerinde kalmıyor.
Devlet Sırrı Tılsımı ve Kutsal Bilgi Tılsımı artık Arena'da kullanılamıyor.
Arena'ya ışınlanma mekanizması değiştirildi. Artık ışınlanma sırasında karakterin hareketleri sonucu etkilemiyor.
Olay artık günde 3 defa gerçekleşiyor ve saat 19:00'da başlıyor.

Doğa Krallığı

İmparatorluk Paganı iksirleri hazırlamak için gerekli olan Kurbağa Balgamı artık İttifak oyuncularına düşmüyor.

Karanlık Ada

"Bir taşla üç kuş" görevini tamamlamak için gerekli olan canavar sayısı arttırıldı.
Nesneyi Kültist kampında kullanma süresi ve nesnenin yeniden oluşma süresi azaltıldı.
Artist Zolobon'un yeniden oluşma süresi 1 dakikaya düşürüldü.
"Toz ve kül" görevi için gerekli olan küllerin yeniden oluşma süresi azaltıldı.
"Büyüye karşı dişler" görevi oyuncu öldüğü takdirde artık başarısız olmuş sayılıyor.
"Büyüye karşı dişler" görevinin tamamlanmasını engelleyen teknik sorunlar giderildi.
Şeytani Cellat ve Canilik Dağıtıcısı sayıları arttırıldı.
"Büyüye karşı dişler" görevi sırasında toplanan Yıkıcıları artık sadece onları toplayan oyuncu görebiliyor.
"Karanlık Ada'nın silahları" görevi için gerekli olan Yok Edici İblis sayısı arttırıldı.
Oyuncular artık "Karanlık Ada'nın silahları" görevi boyunca sınıf yetenekleriyle Yok Edici İblislere saldıramıyorlar.
"Büyüye karşı dişler" görevi için gerekli olan canavarlar zayıflatıldı.
Oyuncular gündelik görevleri tamamladıklarında artık doğru miktarda altın alıyorlar.
"Kırık zincir" ve "Düşünce gücü" olayları artık neredeyse günde 24 saat erişime açık.

Siveriya

Sihirli Taş geliştirme için görev zinciri artık grup halinde tamamlanamıyor.
Artık "Çıkarılmamış Hazine" görevini tamamlayanlara Tahrip Olmuş Çelik Sandık yerine Demir Sandık veriliyor.

Nezebgrad

Eldzhun'daki Takalik Limanı'na geçiş artık Alina Kuzna istikametleri listesinde doğru olarak gösteriliyor.

Gipat Parçası

Oyuncular artık Esrarengiz Taş kullanarak Gipat Parçası'na ışınlandıklarında hasar almıyorlar.
Oyuncular "Hayaletlerle görüşmeler" görevi süresince Hayalet Esansı etkisini kaybettikleri zaman, bunu Serafima Radova ile konuşarak tekrar kazanabilirler.
"Canlılar arasında ölülere yer yok" görevi için Kıvılcım Emici 2.0'ın menzili azaltıldı.
Artık oyuncular bir binek hayvan üzerinde olsalar dahi "İlk kurnazlık" görevini kabulden sonra yılana dönüşüyorlar.
Artık Pagan ve Kara Büyücü hayvanları oyuncu "İlk kurnazlık" görevini kabul ettiğinde kayboluyorlar.
Artık oyuncular çantaları dolu olsa bile "Barış, barış!" görevi için gerekli olan Savaş Silahları Parçalarını toplayabiliyorlar.
Oyuncular artık Cehennem Kasveti'ni öldürdüklerinde daha fazla tecrübe kazanıyorlar.

Eriyen Ada

Artık Eriyen Ada sadece 16:00 ile 24:00 saatleri arasında erişime açık. Adaya ışınlandıktan sonra tüm oyuncular 2 saat 30 dakika süren bir Soğuk etkisi alıyorlar. Süre biter bitmez etki kayboluyor ve oyuncu o gün için bir daha adaya giremiyor. Birisi bir sandık açtığı zaman Soğuk etkisinin süresi tüm grup üyeleri için 10 dakika azalıyor. Bir karakter öldüğü zaman Soğuk etkisinin süresi 3 dakika azalıyor. Birisi bir sandık açtığında gruptaki tüm karakterler Amalgam elde ediyor. Küçük sandıklardan 1 damla, büyük sandıklardan 3 damla. Ayrıca ganimet düşürme olasılıkları gözden geçirildi.

Gizemli Adalar

Oyuncuların "Eve dönüş" görevini tamamlamalarını engelleyen bir teknik hata olan dövüş sırasında küre içinde uçma düzeltildi.

Olaylar ve ZindanlarGenel

Savaş bayrağı artık Cun Mezarı'nda ve Astral Kabristanı'nda otomatik olarak çekilmiyor.

Oreshek

40. seviye karakterler için olan versiyonda, Timur Şungur tarafından yerleştirilen fıçılar patladığında ve karakter savrulduğunda artık gecikme olmayacak.
İttifak'ın Üstadı tarafından yapılan Buzdan İğne artık karakterleri yavaşlatıyor.
Astral versiyonunda, Timur Şungur tarafından yerleştirilen bombalar patladığında ve karakter savrulduğunda artık gecikme olmayacak.

ZAEİ

Uğu ve Ogu, zindanın tüm versiyonları için yeniden düzenlendi. Kendilerine dövüşü biraz daha zorlu hale getirmek için yeni yetenekler verildi.

Karanlık Hisar

Katlar arasında küreler içinde uçma görsel efektleri iyileştirildi.
Armand de Duşar, zindanın Astral versiyonunda zayıflatıldı.
Armand de Duşar artık karakter dövüş sırasında koridora giderse hayatının tamamını geri kazanmıyor.

Vebalı Şato

Zindanın bütün versiyonlarında karakter Kanya Büyücüsü'nün Hayaleti'ne ve Acımasız Katil'e saldırdığında artık Kanyalı Dövüşçü'nün Hayaleti canlanmıyor.
Zindanın tüm versiyonlarına yeni koridorlar ve odalar eklendi.

Tenses Tapınağı

Voisvet Heleni tarafından uygulanan körleşme etkisi artık İrade Gücü tarafından bozulabilir.
Visa Arhivin tarafından uygulanan titreme etkisi artık İrade Gücü tarafından bozulabilir.
Visa Arhivin tarafından uygulanan titreme etkisinin tarifi netleştirildi.

Cun Yer Altı Mezarları

Cun Tören Kanatları artık oyuncuyla bütünleşiyor.
Olay takviminde bu zindanın en düşük seviyesi 45 olarak değiştirildi.
Hırsız Hediyesi etkisi değiştirildi. Bu yetenek tarafından verilen hasar artık Mantık'tan etkileniyor ve fiziksel hasarı alanlar için de etki Kuvvet'e bağlı.
Dehşetli Yer Altı Mezarları Muhafızı Gerilim Boşalması ile artık daha fazla hasar veriyor.
Aura artık en yüksek agro seviyeli hedefe ışınlamıyor. Artık hedef rastgele seçiliyor.
Eğer son liderle yapılan dövüş sırasında bağlantı koparsa grup artık odada kilitli kalmıyor.

İblisler Şehri

Büyülü Savunma, artık Uçurum tarafından yapılan Astral Sağanak Yağmur etkisini bozamıyor.
Nogrom'dan, Oburluk'tan ve Uçurum'dan kutsal eşya düşürme olasılıkları ve bu nesnelerin adetleri arttırıldı.
Artık oyuncular Sarn ve Gurlohsor hariç diğer liderlerden Altın Yıldönümü Sikkesi düşürebilirler.
Artık Kanlı Göz dövüşünün tüm basamakları 30 saniye sürüyor.

Tika Rika Mağarası

Liderlerde bundan böyle hareket hızını yavaşlatan etkilere karşı bağışıklık yok. Eğer bir karakterde Kristal Miğfer varsa, verdiği hasar Önsezi yerine Öfke'ye bağlı.
Şifacı'nın Kutsal Kalkanı zindanlarda artık doğru şekilde çalışıyor.
Oyuncular, deney sırasında mağarada ortaya çıkan Nihaz'ın Uşağı ile Sihirli Renkler karşılığı İblislerin Kıvılcımları takası yapabilirler.

Astral Genel

Üçüncü Astral katmanına giden yeni Kara Delikler eklendi.
"Eğitim kursu" görevi tamamlandıktan sonra Astral Gemi yönetme hakkı çantadan alınıyor.
Kurt Adası'ndaki Boz Kurt artık ölümünden sonra yeniden ortaya çıkmıyor.
Artık Goblin Adası'ndan yola çıkmak bir dakikadan daha az sürüyor.
Artık gemi hangarda iken kalkanlar olması gerektiği yenileniyor.
Artık Astral Seyahat eğitiminin altıncı basamağı 31. seviye ve üstü oyunculara açık.
Astral katman anahtarları artık tüccarlara satılmıyor.
"Sektörler Arası Zıplama" görevi için artık Usturlap sağlanmıyor.
Gemilerin hem Ata hem de Reenkarne'ye açık olabilmesi için gemi inşası ile alakalı görevler değiştirildi.
Mezarlardaki son lider tarafından çağrılan Kültistler artık zamana yayılan büyüler uygulayamıyorlar.
Bir karakter Astral adadan çıktığı takdirde artık simgeler grubun diğer üyeleri için kaybolmuyor.
Oyuncular artık ateşleme modunda gemileri yönetemiyorlar.
Artık gemi çağrılmadığı sürece, gemiyi geliştirme girişimlerinde Gemi Kristali harcanmıyor.
Kurt Adası'nda isteğe bağlı bir lider beliriyor.
Artık Astral'da yeni kutsal nesneler var.
Fırtına Adası'nda isteğe bağlı bir lider beliriyor.
Eğer oyuncular ışınlanmak için Usturlap kullanıyorlarsa, gemiyi terk eden mürettebatın sandıklardaki ganimetlere erişemeyeceklerine dair bir uyarı görecekler.
Gemiler artık komşu bölgeye ışınlanmak için Astral Girdap içinden geçmek zorundalar. Her Girdap belli bir bölgeye çıkıyor.
Olgun ve Güçlü'ye ek olarak iki yeni Astral İblis çeşidi getirildi: Gayretli ve Bekçi
Astral İblislerin mekanizmaları değiştirildi. Artık rastgele dolaşmıyorlar. Belirli bölgeleri kontrolleri altında tutuyorlar.
Üçüncü Astral katmandaki Acımasız Kötü İblis tarafından verilen hasar arttırıldı.
Başka bir sektöre zıplamak içinde nesne yoksa mümkün değil.
Oyuncular artık üçüncü Astral katmana girebilmek için, topluluk başkentlerindeki Astral Kapılarda değişik taş takasları yapabilecekler.
Oyuncuların Astral Kapılarda normal taşlara karşılık alazlanmış taşlar takas etmelerine artık izin veriliyor.
İkinci Astral katmandaki maceralar sırasında oyuncuların dümen düşürme olasılığı arttırıldı.
Oyuncular artık farenin sol tuşuna tıklayarak gemi cihazları arasında geçiş yapabiliyorlar.

Gemi Cihazları

Deney Motoru Şimşek'in enerji tüketimi tanımına uyacak şekilde değiştirildi.
Güverte geliştirildikten sonra geminin çağrılmasını engelleyen teknik sorun giderildi.
Artık güverte geliştirme görevleri günlük değil.
Top ve ile tüfeklerle verilen hasarlar gözden geçirildi.
Goblinlerin özellikleri gözden geçirildi.
Geminin kullanımı sonra erdikten sonra güvertede kalan karakterler hangar girişine ışınlanırlar.
Tüm motorların hızları %60 arttırıldı.
Oyuncular artık tahrip olmuş bir motoru da kullanabilecekler. Fakat onun maksimum hızı normal motorun hızının %33'ü kadar olacak ve arada sırada duracaktır.
Oyuncular artık tahrip olmuş bir dümeni de kullanabilecekler. Fakat onun dönme hızı normal dümenin dönme hızının %66'sı kadar olacak ve arada sırada aksayacaktır.
Oyuncular artık Kurt Adası Cübbesi'nden nesne toplayabilecekler.
Standart Himaye Kalkanı ve Standart Muhafız Kalkanı'nın yenilenme sıklıkları arttırıldı. Standart Himaye Kalkanlarının kuvvetleri de arttırıldı.
Tüm reaktörlerin güçleri ve kuvvetleri arttırıldı.
Tarayıcıların artık iki yeni özelliği var: Gemileri Astral İblislere karşı görünmez hale getirebilmek ve belirli bir noktaya ulaşmak için bir güzergah belirlemek.
Standart Reaktör Bebek artık daha çabuk soğuyor.
Oyuncuları İmparatorluk Lisansı kullanarak gemi inşa etmekten alıkoyan teknik bir aksaklık giderildi.
Standart Top Gürültü'nün ağırlığı azaltıldı.
Oyuncular artık fareye sağ tıklayarak motoru aktifleştiremeyecekler.
Dümenler bundan böyle gemi yüksek hızda döndüğünde daha az enerji sarf ediyorlar.

Meslekler

Meslek eğitmenliği şöhretini arttıran yeni görevler getirildi.
Simyacılar şunları elde etmeli:
10. seviye ve üstü: 5 Zayıf Doğal Güç Dokunuşu Merhemi
20. seviye ve üstü: 10 Zayıf Özel Koruma İksiri
30. seviye ve üstü: 10 Lütuf Merhemi
40. seviye ve üstü: 20 Güçlü Dayanıklılık İksiri
Demirciler şunları elde etmeli:
20. seviye ve üstü: 5 Basit Kakma Çelikten Miğfer
Tüm düşük kalite teçhizat artık sadece zırh özelliğine sahip olacak.



SİLAHIMIZ SÖYLEYECEK SON SÖZÜ! :oldie:


- Resim Silinmiş.​
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Yukarı Alt