1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

Acil Yardım Modemle ilgili


  1. _HaNNiBaL_

    _HaNNiBaL_ olduser

    Kayıt:
    27 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.381
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    RoC Mountain
    Arkadaşlar benim modem bozuldu ve yeni modem taktırdık Casper Tek taraflı modem taktıkdan sonra Sro açılmamaya başladı undergoing hatası veriyo :( bunu bi çözümü varmı *?
     
  2. JackDaniels_

    JackDaniels_ rank8

    Kayıt:
    20 Ocak 2008
    Mesajlar:
    235
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Ev de
    valla çözümü bilmiyorum arkadaşım ama hata sanarım int hatkarın sro yu kaldırmıyo yani sro ya tıklayınca hat ağır geliyo ve kopuyo bnce hata bu NOT=TTKOM UN ...
     
  3. drotalion

    drotalion rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    5.015
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0