1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

abiler botta sureklı dc yıyıom delırcem ne yapmam gerek


  1. Tr_SertaC

    Tr_SertaC rank8

    Kayıt:
    15 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    44
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    gece kuruom sabah kalkıorum dc lutfen yardım
     
  2. Mephistopheles

    Mephistopheles rank8

    Kayıt:
    28 Haziran 2007
    Mesajlar:
    342
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Merhaba!Ben batuhan genc bir erkegim dunyanın en m
    Ne bekliyodun TBot 7/24 Kasmasını Istemek Haksızlık Olur Zaten..
     
  3. KeYGeN_KraL

    KeYGeN_KraL rank8

    Kayıt:
    19 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    15
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    sadece tbot deqil srobot ta aynı hatta botla alakası yok
     
  4. KeYGeN_KraL

    KeYGeN_KraL rank8

    Kayıt:
    19 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    15
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    oyunu bozdular iyice
     
  5. KeYGeN_KraL

    KeYGeN_KraL rank8

    Kayıt:
    19 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    15
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yarım saatte bir %100 dc
     
  6. KeYGeN_KraL

    KeYGeN_KraL rank8

    Kayıt:
    19 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    15
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bunun yüzünden lord yarkan kesemez odlum be kardeşim sen ne dion :mrgreen:
     
  7. KeYGeN_KraL

    KeYGeN_KraL rank8

    Kayıt:
    19 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    15
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tam keseceqim sırada atıor beni oyundan asabımı bozuor iyice obzdular bu oyunu artık
     
  8. The_Crims

    The_Crims rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    918
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    sende gene yarım saatte atıyo bende 5 dk yı gecmiyo
     
  9. asdfasdf

    asdfasdf rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    698
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    asd
    Şehir:
    işteyim
    aynen bende haksızlık yapmim 10 dk kasıyor DC :lolmuch:
     
  10. Erdener

    Erdener rank8

    Kayıt:
    6 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    739
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    .....
    botla lordamı gidiyon botla lord kesiyon ha ilginc
     
  11. mel1h___

    mel1h___ rank8

    Kayıt:
    1 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.196
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    {TeXaS}TRibününde !!!
    benim iyimiş yine 3 saaatte bir dc yiyiom :lolmuch:
     
  12. Erdener

    Erdener rank8

    Kayıt:
    6 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    739
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    .....
    ben 7\24 kasabiliyom adsl sinyali göz kırpmasa