1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

90 Lv ne zmn gelcek


  1. Cynosure

    Cynosure rank8

    Kayıt:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    2.329
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    arkadaşlar iyi bilen biri varsa söyleyebilirmi 90 lvl in ne zaman geleceğini ? benim için önemlide mucX
     
  2. HosenberG

    HosenberG olduser

    Kayıt:
    17 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.253
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    bunu kimse bilemez kimse joymaxin planlarını tahmin edemez
     
  3. Cynosure

    Cynosure rank8

    Kayıt:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    2.329
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    kardeş bende bilen biri yazsın demiştim ama extrabeer nese buda bi bilgidir tşk mucX
     
  4. bannedddd

    bannedddd Buralıyım

    Kayıt:
    11 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.435
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Joymax'in sitesinde olur bu ilk önce. Eğer orda yazmazsa da hiçbir Allah'ın kulu bilemez. Şu an orada yazmıyor ve gelip burada bizlere sorman saçma. Zaten tam olarak bilgimiz olsaydı önceden konu açılır hatta global yapılırdı. Wink

    Ama birtakım söylentiler 3-4 ay içinde geleceği yönünde..
     
  5. Cynosure

    Cynosure rank8

    Kayıt:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    2.329
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    ok inş yazın falan gelmezde
     
  6. Barzo

    Barzo  

    Kayıt:
    4 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.926
    Beğenilen Mesajlar:
    16
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Maltepe
    30 Şubatta Gelecek extraokk :mrgreen:
     
  7. Torquel

    Torquel olduser

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.801
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Maraton Üst
    Üzgünüm ama çok beklersin.En az 3 hafta öncden haber verilir.Eu'gelmedeen bi 2 ay önce haberimiz olmustu.Kessinlikte 1.5 ay önce kazanmmstı
     
  8. Mumya

    Mumya rank8

    Kayıt:
    26 Nisan 2007
    Mesajlar:
    869
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    ANLAMADI Kİ:d:d

    30 şubat diyo olm:)
     
  9. Stephanos

    Stephanos rank8

    Kayıt:
    30 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.409
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Zuhaha Koptum
    Şubat ayı 28 gün..
    Ama 4 yılda bir 29 gün olur
    Neden 1yılda 29 gün olduğu nuda biliyorsunuzdur
    365 gün 6 saat 4 yılda 6saatx4 yıl =24 Saat :mrgreen:
    24 Saat = 1gün ve böylece
    Şubat 29 çekiyo Razz
     
  10. bannedddd

    bannedddd Buralıyım

    Kayıt:
    11 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.435
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yok canım yarın geliyor. detective
     
  11. HosenberG

    HosenberG olduser

    Kayıt:
    17 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.253
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    adam cıkmaz ayın son carsambası demis okan espirinin üstüne bilinmsel acıklama yapmıs :lolmuch: :mrgreen:
     
  12. Kanya

    Kanya rank8

    Kayıt:
    16 Şubat 2008
    Mesajlar:
    715
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    2 hafta sonra ki updatede açmayı düşünüyorum rock mountain ve 90 lv'i...
     
  13. mavialize

    mavialize rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    206
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Yazılım
    Şehir:
    StrongKey
    Genel bi tahmin yok bu konuda ama. Benim tahminlerime göre Nisan-Mart ayında gelebilir. Paskalya kutlamalarında getirebilirler.