1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      deep
      eos
      anafor
      trensro
      planetsro

9 dg sun hakkında nereden çıkar...


  1. mute1233

    mute1233 rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    106
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar 76 itemlerının cıktıgı mob 76 77 mobları peki bu sunlar illa o canavarlarda mı cıkıcak yoksa genelde kac lvl ustundekınde cıkar
     
  2. mute1233

    mute1233 rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    106
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kımseye hıc sun cıkmadı mı bugune kadar :S
     
  3. Bloodia

    Bloodia rank8

    Kayıt:
    10 Mart 2008
    Mesajlar:
    544
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Extraloob
    Totodan çıkıcak :P Nerden Bilelim kardeşim zaten Sun gördüklerinin %99 'u gm işi.
     
  4. cyclone

    cyclone rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.170
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    ->Düşüncelerimin İçinde Boğuldum<-
    sen sos ve somdan başka bişşi bekleme sun düşmedi kimseye elinde olanlarında hepsi gmden alma +9 :D
     
  5. Creepy

    Creepy rank8

    Kayıt:
    29 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.670
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    suz
    kardeş yani şimdi Sun 80 lv sen 69-77 arası bişi düşer he Bal damlıosa kovan gibiysen 64 Weapon düşer xD hesapla işte sun daha düşük lv oluyor sos ise 10 lvden 16-18 arası çıkıo sen bul :P
     
  6. streat

    streat rank8

    Kayıt:
    4 Eylül 2007
    Mesajlar:
    124
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    90 nın uniqe sinden cıkabilir =)