1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

+7de bak süPeR


  1. BursaSporLu

    BursaSporLu rank8

    Kayıt:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    440
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Uzay
    -Resim Silinmiş.

    ah birde benim olsa bende iyi bir glavie bulsamm denicem +9a :lol:
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. Mephistopheles

    Mephistopheles rank8

    Kayıt:
    28 Haziran 2007
    Mesajlar:
    342
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Merhaba!Ben batuhan genc bir erkegim dunyanın en m
    astral aliim bende denicem böyle bişey simdilik kendi bastıım +5 ile idare ediyorum :)
     
  3. MakmeN

    MakmeN rank8

    Kayıt:
    27 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.773
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bence criti +7 icin cok dusuk min 10 crit olamsi lazim saglam olmasi icin
     
  4. _AvRiL_

    _AvRiL_ nowayout

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.464
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    amele ogrenci
  5. muratko193

    muratko193 Öğretiyorum

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    687
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Secret ;)
    7 crt silahın +7 olduguna yazık bari 9 crt glavie bulup bassaydınız Rolling Eyes
     
  6. rammstein92

    rammstein92 rank8

    Kayıt:
    15 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    165
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ögrenci
    Şehir:
    KaranLIK odamda Tek basıma...
    ahh bide +9 olsa
     
  7. Ch0sen0ne

    Ch0sen0ne rank8

    Kayıt:
    17 Nisan 2007
    Mesajlar:
    182
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    marmara metalurji malzeme muh.
    bence cok dah guzel bi +7 diil cri kotu atak rating berbat
     
  8. Dark_Lord_

    Dark_Lord_ rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    851
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Thief Town
    +9 denemek risk olur 72 lvl için.
    72+7 yeter de artar zaten Razz
     
  9. X_HeaveN_X

    X_HeaveN_X rank8

    Kayıt:
    24 Nisan 2010
    Mesajlar:
    693
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ögrenciyiz abi
    Şehir:
    Farm - Ong Taxi