1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

74 lwl full int nuker Vip account karşılığı takas


  1. gprst

    gprst rank8

    Kayıt:
    28 Haziran 2007
    Mesajlar:
    51
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Ewet beyler Vip ecsro da account a 74 lwl full int çharımı verecem çar sağlamdır bakabilirsiniz.+5 sword 72 lwl blueli +3 shilded blueli
    itemlerin en az yarısı blueli + lı 115 m parası var kasa 3 4 sayfa elixir element ayrıca 8 deg stone 1 tam sayfa 8 degre item bulunuyo itemleri satarsanız 200m parası falan olur.
    - Resim Silinmiş.
    - Resim Silinmiş.
    Bu da foto vip acc arıyorum
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. Mc Enjoy B

    Mc Enjoy B rank8

    Kayıt:
    7 Kasım 2007
    Mesajlar:
    882
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    İstanbul
    kaç lvlik bir karakter istiyosun yada karakterin fiyatı ne kadar
     
  3. Shafkanasia

    Shafkanasia rank8

    Kayıt:
    1 Ocak 2008
    Mesajlar:
    206
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    ÇANAKKALE
    kanKi benden önce acmısısn konuyu HekimogLu ben :D
     
  4. BangBros

    BangBros Buralıyım

    Kayıt:
    14 Mart 2008
    Mesajlar:
    3.335
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Bursa~İzmir~Bursa
    Vip acc. istiyor sadece bu kadar. Ayrıca vip acc. lvl önemli değil zaten alınca bomboş server pre. maymun silkin keyfine bakıcak
     
  5. petrix

    petrix rank8

    Kayıt:
    18 Nisan 2008
    Mesajlar:
    72
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    milet kerizmi
     
  6. ironEyE

    ironEyE rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    9.667
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    neden ki :?
     
  7. Mc Enjoy B

    Mc Enjoy B rank8

    Kayıt:
    7 Kasım 2007
    Mesajlar:
    882
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    İstanbul
    bi kere vip acc 50 ytl mi 30 ytl mi ne ecsro da 74 lvl yapmak o kadar zormuki hem 50 ytl ye en şekillisinden gider bi 52 nuke alr normal oyunda
     
  8. petrix

    petrix rank8

    Kayıt:
    18 Nisan 2008
    Mesajlar:
    72
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    oda benim konuma aynısını yazdı. istemiyosa dogru cevap vrsin.