1. Reklam


    1. joysro
      asur
      serenity
      redsea
      blacksro
      plag
      alaaddin
      erix

+6 denicem yardım


  1. JetHomme

    JetHomme rank8

    Kayıt:
    24 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.653
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Los Angeles
    - Resim Silinmiş.


    silah bu bide lucky 1 time var.yeni bastım.

    +6 denicem bu şekilde denesem yanarmı yoksa başka bişi basayımmı extradan 1 lucky yada astral immortal fln yardım pls.
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. hayabusa_

    hayabusa_ rank8

    Kayıt:
    11 Kasım 2007
    Mesajlar:
    470
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    1 immortal bide astral bas bence
     
  3. HastaInsan

    HastaInsan rank8

    Kayıt:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    7.708
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    immortal ve luck basman yeterli.. şansın bol olsun extraokk
     
  4. bannedddd

    bannedddd Buralıyım

    Kayıt:
    11 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.435
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    İmmortal kesinlikle bas.
     
  5. duro

    duro rank8

    Kayıt:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    297
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bence dokunma bu silaha durabılıty ıcındekı ozellıgı dusuk
    (+60%) olması lazım bence +6 +7 ıcın
    ama bascaksanda ımmortal olsun garantı
     
  6. JetHomme

    JetHomme rank8

    Kayıt:
    24 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.653
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Los Angeles
    immortal ve bi lucky daha basıp denicem öle tutar inş dimi?
     
  7. recon

    recon rank8

    Kayıt:
    6 Ocak 2008
    Mesajlar:
    623
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Thieft
    extrabeer
     
  8. _HaNNiBaL_

    _HaNNiBaL_ olduser

    Kayıt:
    27 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.381
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    RoC Mountain
    Abdest almadan yapma Cool
     
  9. Mc_TiKiCaN

    Mc_TiKiCaN rank8

    Kayıt:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    76
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Kolay gelsın bılader umarım basarsm +6 ya
     
  10. duro

    duro rank8

    Kayıt:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    297
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    zuhahahaha koptum :lol:
    ama bende şöyle bi özellik var abdestlıyken tutmuyo ama icraatlıyken tutuyo bende anlamadım ne işdir :lol: :lolmuch: :lolmuch:
     
  11. JetHomme

    JetHomme rank8

    Kayıt:
    24 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.653
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Los Angeles
    hepsini denicem artık namaz dua lucky immortal ne varsa İNŞALLAH tutar.
     
  12. _DreaMTurK_

    _DreaMTurK_ rank8

    Kayıt:
    26 Eylül 2007
    Mesajlar:
    469
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Kocaeli
    Tuttumu ??? :lol::D Merak la Bekliyoruz
     
  13. LoKoTe

    LoKoTe rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    278
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ilk önce degerleri yükselt bule ları drub- attack felan sonra steady yükselt lucky ve inmortal bas inmortalı bas yoksa silah kaybola bilir ben öyle bastım:)
     
  14. volki

    volki rank8

    Kayıt:
    17 Nisan 2007
    Mesajlar:
    133
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bu akşam 18:06 da bas. extraokk
     
  15. Defance

    Defance rank8

    Kayıt:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    488
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    işporta elixir karaborsa
    Şehir:
    Gizli Bahçe
    immortal olunca silah kaybolmuyormu? fazla bilgim yoq silkroad kusura bakmayın Rolling Eyes
     
  16. Quattro

    Quattro olduser

    Kayıt:
    25 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    6.933
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Mühendis
    Şehir:
    UnderGround
    evet + basma işleminde itemin kaybolmasını engeller